Wśród wojewódzkich atrakcji turystycznych klasyfikowany jest wysoko, jednak – paradoksalnie - na wyborze się kończy, bo turyści ostatecznie rezygnują z przyjazdu do Piotrkowa.
Władze Piotrkowa doszły do wniosku, że warto miasto wypromować i skusić turystów, aby je odwiedzali. Jak? Na początek powstaniem Centrum Informacji Turystycznej. Czy to pomoże w zatarciu opinii, że Piotrków to miasto emerytów i rencistów i nie warto tu przyjeżdżać?
W Piotrkowie powstanie profesjonalne Centrum Informacji Turystycznej. Jego siedzibą ma być budynek dawnej apteki przy u. Zamurowej 11 (wejście od ul. Starowarszawskiej 2). Centrum ma być jednocześnie punktem stricte informacji turystycznej, przystankiem dla turystów i profesjonalną, specjalistyczną komórką Urzędu Miasta, która będzie odpowiedzialna za kreowanie i promowanie atrakcji turystycznych Piotrkowa. Plany są ambitne, ale - według pomysłodawców - bardzo realne.
Podatki w przyszłym roku będą wyższe, ale po autopoprawce, zgłoszonej przez prezydenta Krzysztofa Chojniaka na wniosek przedsiębiorców skupionych w Regionalnej Izbie Gospodarczej, wzrosną nieco mniej niż pierwotnie zakładano. Odrzucono natomiast prośby i apele przedstawicieli potężnych centrów logistycznych, którzy przestrzegali, że podwyżki spowodują ucieczkę inwestorów do innych gmin.
Czy jedyne piotrkowskie centrum logistyczne umiejscowione przy ulicy Rakowskiej przestanie się rozwijać?
Kolejnych najemców pozyskało centrum Logistic City - Piotrków Distribution Center. Firmy Jysk Poland oraz Trans Południe SA wynajęły łącznie powierzchnię ponad 32 tys. metrów kwadratowych. Jysk Poland zajęło 24 tys. mkw., a firma Trans Południe 8,1 tys. mkw.