Po otrzymaniu decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji w Piotrkowie Trybunalskim, plac budowy został przekazany generalnemu wykonawcy, czyli firmie Daldehog.
Zdecydowaliśmy się na współpracę, bo spodziewamy się podobnych efektów, jak w przypadku budowy N-Parku w Łanach – profesjonalnej współpracy i oddania obiektu do użytku zgodnie z planem – zapewnia Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie Napollo.
Otwarcie N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim o powierzchni prawie 8 000 m2 planowane jest na połowę 2023 roku.
Czego więc mogą spodziewać się mieszkańcy Piotrkowa Trybunalskiego?
W parkach handlowych Napollo można liczyć na popularne marki z branży spożywczej, mody rodzinnej, akcesoriów czy zdrowia i urody. Już ponad 80% lokali w powstającym N-Parku zostało wynajętych. Napollo jest więc blisko do pełnej finalizacji komercjalizacji. Do grona najemców należą m.in.: Stokrotka, RTV Euro AGD, Jysk, Sinsay, Action, Kaes oraz drogeria. Uzupełnienie oferty stanowić będzie restauracja popularnej sieci drive-trough - informuje deweloper.