- Promowaliśmy Piotrków dzięki współpracy z wieloma instytucjami. Promowaliśmy m.in. nasze atrakcje turystyczne takie jak Szkło-Dekor czy łaźnie piwne oraz Aeroklub Ziemi Piotrkowskiej. Dzięki współpracy z Muzeum i Biblioteką promowaliśmy nasze zabytki. Promowaliśmy miasto również poprzez konkurs związany z Piotrkowa parlamentarnym, Piotrkowem filmowym oraz wielokulturowym - mówi Błażej Cecota z piotrkowskiego CIT-u.
W ostatnim czasie Piotrków promował się na łódzkich targach „Na styku kultur”.
- Tegoroczny Motofestyn zapowiada się przebojowo!
- Ciężka praca popłaca. Najlepsi uczniowie nagrodzeni
- Prezydent ogłosił konkursy na stanowiska dyrektorów pięciu szkół
- Łódzka KAS znalazła w przesyłce ponad 45 tys. zł
- 15-latek chciał okraść drogerię
- Już w niedziele mażoretki z łódzkiego zawalczą o mistrzostwo w Sulejowie
- Nowy chodnik na Próchnika
- Akcja krwiodawstwa przyciągnęła ponad 40 osób
- Moc atrakcji w Mediatece 800-lecia