Wybór odpowiednich środków dezynfekujących do placówek medycznych jest kluczowy dla zapewnienia bezpieczeństwa zarówno pacjentów, jak i personelu. Pierwszym i najważniejszym kryterium jest skuteczność środka w eliminacji bakterii, wirusów i innych patogenów. Ważne jest, aby produkt był testowany i potwierdzony przez odpowiednie badania. Kolejnym aspektem jest czas działania, który powinien być jak najkrótszy, aby zapewnić efektywność dezynfekcji przy dynamicznym funkcjonowaniu placówki. Bezpieczeństwo stosowania jest równie istotne; produkty nie powinny wywoływać alergii ani podrażnień u personelu i pacjentów. Ostatnim, ale równie ważnym kryterium, jest zgodność z normami sanitarnymi, które regulują stosowanie środków dezynfekujących w środowisku medycznym.
Wyobraź sobie, że prowadzisz salon fryzjerski w Lublinie. Gdzie będziesz szukał swoich klientów? Oczywiście, że w Lublinie i (ewentualnie) w najbliższej okolicy. Nie jest tajemnicą, że wiele małych i średnich firm – takich jak zakłady fryzjerskie – kieruje swoją ofertę do osób, które mieszkają w pobliżu. Czy oznacza to, że powinni zrezygnować z promocji w internecie? Wręcz przeciwnie. Zobacz dlaczego.
W piątek i sobotę, 12-13 kwietnia, w Focus Mall w Piotrkowie z okazji pierwszych urodzin bezpłatnej aplikacji lojalnościowej SPOT będzie można wziąć udział w Wielkiej Grze w Statki i zdobyć ciekawe nagrody. W centrum pojawi się specjalna urodzinowa strefa relaksu, gdzie będzie można odpocząć na leżakach oraz dołączyć do wspólnej zabawy.
W dniach 8 – 13 kwietnia salon KODANO Optyk w Piotrkowie Trybunalskim świętuje urodziny! Z tej okazji mamy dla ciebie wyjątkowy prezent! Do każdych zakupionych okularów korekcyjnych otrzymasz okulary przeciwsłoneczne marki Santino za 1zł!
Historię rzeki Pilicy, zalewu Sulejowskiego oraz pobliskich im miejscowości w naszym regionie, będzie można zgłębić już w piątek 23 lutego w Mediatece 800-lecia, podczas promocji nowej książki Andrzeja Kobalczyka. Autor spotka się z czytelnikami osobiście.
Już 27 lutego w Lublinie rozpocznie się 12. edycja Akademii e-marketingu adresowana do przedsiębiorców z sektora MSP. W tym roku eksperci odwiedzą 14 lokalizacji w największych miastach w Polsce. Akademia e-marketingu jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Uczestnicy, podczas spotkań z ekspertami, będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi promocyjnych.
Interesujące opowieści oraz dotąd nieznane historie o Piotrkowie mogli usłyszeć licznie zgromadzeni mieszkańcy w piotrkowskiej mediatece. To w tym miejscu w piątkowy wieczór (29.12) odbyła się promocja książki „Browar F. Braulińskiego w Piotrkowie”, nad którą pracowała Agnieszka Szóstek wraz z potomkami rodzin tworzących najsłynniejszy piotrkowski browar: Zygmunta Jacka Ditrycha oraz Macieja Ditrycha.
„Browar F. Braulińskiego w Piotrkowie” - to najnowsza książka poświęcona historii Piotrkowa. Została napisana przez Agnieszkę Szóstek wraz z potomkami rodzin tworzących najsłynniejszy piotrkowski browar: Zygmunta Jacka Ditrycha oraz Macieja Ditrycha.
W piątek i sobotę, 17-18 listopada Focus Mall w Piotrkowie będzie świętował swoje 14. urodziny. W tych dniach centrum wypełni słodka atmosfera. Każdy z odwiedzających, będzie mógł wziąć udział w miodowej grze w zośkę i zdobywać osładzające życie nagrody. Za pobranie darmowej aplikacji SPOT będzie też można otrzymać słodki upominek w postaci miodu z pasieki należącej do galerii.
W dzisiejszym świecie ogromną rolę przykłada się do ekologii i wszystkich działań, które mają chronić środowisko, w którym żyjemy. Firmy szukają także rozwiązań, dzięki którym można ograniczyć rosnące wydatki i pomóc zredukować koszty działalności. Przykładem produktu, który wpisuje się w aktualne trendy i potrzeby przedsiębiorców, są torby papierowe z nadrukiem. Czym się wyróżniają torby z papieru z logo? Dlaczego warto z nich korzystać? Na co zwracać uwagę przy ich wyborze?