Organizowanie konferencji firmowych, wydarzeń kulturalnych lub wszelkich wydarzeń branżowych, które mogą dotyczyć wirtualnie dowolnej działalności, to świetny sposób na promocję Twojej marki. Organizatorzy wydarzeń lub uczestnicy targów decydują się wyposażyć w artykuły reklamowe, które pełnią kilka ważnych funkcji. Gadżet reklamowy jest formą na pozyskanie nowych klientów i zbudowanie korzystnego wizerunku marki. Małe upominki oferowane uczestnikom konferencji branżowych tworzą pozytywną relację z i tworzą poczucie przynależności i lojalności wobec firmy. Upominki reklamowe dają możliwość bezpośredniego kontaktu z odbiorcami i ma za zadanie zrobić dobre wrażenie i docenić klientów.
W środę o godz. 14:00 policjanci z piotrkowskiej jednostki otrzymali zgłoszenie, że w Rozprzy środkiem drogi miał poruszać się pijany rowerzysta. Funkcjonariusze namierzyli cyklistę, u którego badanie alkomatem wykazało blisko 3 promile alkoholu we krwi.
Promocje, przeceny i wyprzedaże to magiczne słowa, które przyciągają jak magnes. Trudno się dziwić, każdy z nas chce kupić korzystnie i oszczędzić. Czarny Piątek (ang. Black Friday), który celebrowany jest już weekendowo, odbywa się tylko raz w roku i jest świetną okazją do zrobienia zakupów bez nadmiernego obciążenia portfela. Obniżki cen w Focus Mall w Piotrkowie mogą wynosić nawet kilkadziesiąt procent. To też doskonały moment na zakup prezentów bożonarodzeniowych. Wybierając się do galerii samodzielnie czy z bliskimi w piątek 26-ego oraz w sobotę 27-ego listopada możemy zyskać naprawdę dużo.
Liczni mieszkańcy Piotrkowa i regionu wzięli udział w wielkim otwarciu nowego pasażu handlowego przy ul. Sulejowskiej. Wydarzenie zaplanowano na godzinę 11:00, ale z oferty nowych sklepów można było skorzystać już wcześniej. Na odwiedzających czekała darmowa kawa i wata cukrowa, ale przede wszystkim promocyjne oferty - dostępne także w następnych dniach.
Empik świętuje właśnie podwójne urodziny - mijają 73 lata od otwarcia pierwszego Klubu MPiK oraz 23 lata od uruchomienia Empik.com, pionierskiego na polskim rynku e-commerce. Jak co roku, obchodom urodzin towarzyszą liczne promocje, rabaty i codzienne unikalne okazje.
Gazetka promocyjna to środek komunikacji marketingowej między sklepem a konsumentem. Gazetki mają na celu zachęcenie klienta, aby wybrał ten konkretny sklep. Czy jednak ludzie czytają gazetki i ulotki promocyjne? Czy warto ich używać? Jak móc korzystać z promocji, a jednocześnie dbać o nasze środowisko.
Forum Promocji Województwa Łódzkiego rozpoczęło się w czwartek (9 września) w Wolborzu w powiecie piotrkowskim. „Nowoczesność inspirowana tradycją” to hasło tegorocznej edycji wydarzenia poświęconego przede wszystkim mediom społecznościowym.
6 sierpnia o 9:00 odbyło się otwarcie sklepu Dealz w galerii Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim.
Dobre opakowanie to przede wszystkim solidne opakowanie, ale nie można zapominać także o względach estetycznych. Stara zasada głosi, że kupujemy oczami, dlatego pewne jest, ze klienci zwrócą uwagę na wygląd pudełka, w którym otrzymują produkt. Dlaczego opakowanie jest tak ważne? Jak wybrać to odpowiednie? Podpowiadamy.
Gazetki promocyjne dostarczają nam informacje o aktualnych promocjach obowiązujących w sklepach. Z gazetki możemy dowiedzieć się również o nowych produktach oraz o wyprzedażach obowiązujących w sklepach. Tego typu forma reklamy to podstawowe narzędzie do komunikacji między sklepem a konsumentami. Warto przed zakupami, poświęcić kilka minut na ich przeglądanie bo dzięki temu zaoszczędzimy sporo pieniędzy i unikniemy zakupu niepotrzebnych produktów. Jakie wyróżniamy promocje w gazetkach promocyjnych? Postaramy się w tym artykule przedstawić najważniejsze informacje.