artykuł sponsorowany

naturoBank, czyli nowa odsłona Banku Spółdzielczego Ziemi Piotrkowskiej

Wtorek, 07 marca 2023
1.02.2023 r. Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej z centralą mieszczącą się przy ul. Wojska Polskiego 141A w Piotrkowie Trybunalskim zmienił nazwę i logo na naturoBank.

Pod koniec stycznia, bank poinformował swoich klientów o planowanym uaktualnieniu wizerunku. Głównym motywem do zmian była potrzeba rozwoju oraz chęć dopasowania warstwy wizualnej do wartości, które towarzyszą bankowi od lat, a także wyróżniają go na tle pozostałych marek.

 

Większość naszych działań w ciągu ostatnich kilku lat miała na celu doprowadzenie nas do miejsca, w którym dziś się znajdujemy. Nie mam na myśli jedynie zmiany nazwy oraz logo banku, co oczywiście jest najbardziej zauważalne, ale zmian szeroko rozumianych, które sukcesywnie wprowadzaliśmy od czasu, kiedy objąłem funkcję prezesa zarządu. Wszystko po to, aby zgodnie z naszą strategią, stale dążyć do rozwoju. Nasze hasło przewodnie ma odmieniony rdzeń - nowoczesność to kierunek, w którym zmierzamy, wychodząc z ofertą do naszych klientów. - mówi Paweł Kowalski, Prezes Zarządu naturoBanku.

 

 

 

 

Logo, hasło i wartości banku

 

Nowe logo odznacza się połączeniem zieleni - koloru natury, z kojarzącym się z finansami granatem. Kształt sygnetu przedstawia drzewo w symbolicznej i nowoczesnej formie. Oznakowanie oraz ekologiczne akcenty zostały wprowadzone również w placówkach bankowych. 

 

Hasłem, które przyświeca zmianie jest “naturalnie nowoczesny”. Ma ono podkreślać  powiązanie natury i tradycji oraz chęć tworzenia oferty dla lokalnej społeczności.  Ponadto, wyraża także dążenie do promocji nowoczesnych rozwiązań, dopasowanych do zmian rynkowych oraz wspierających działania proekologiczne. 

 

Zakres zmian

 

Nasi klienci nie musieli wykonywać żadnych działań w związku ze zmianą wizerunku banku. naturoBank dalej pozostaje bankiem spółdzielczym z polskim kapitałem, wchodzącym w skład Zrzeszenia Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB). Nowy wizerunek banku, wynikający z potrzeby rozwoju, stanowił najważniejszą zmianę, której konsekwencjami były pozostałe, niżej wymienione elementy.

 

Zmieniły się:

  • nazwa wraz z logotypem Banku na oddziałach, bankomatach, drukach, formularzach czy wizytówkach,
  • niektóre nazwy oraz wygląd serwisów bankowości elektronicznej i mobilnej,
  • materiały reklamowe i informacyjne,
  • strona internetowa bszp.pl zmieniła się na naturobank.pl, adresy poczty internetowej (np. centrala@bszppiotrkow.sgb.pl zmienił się na centrala@naturobank.pl),
  • zewnętrzny wygląd placówek i elementy ich wewnętrznej aranżacji.

 

Pozostały bez zmian:

  • umowy, 
  • zasady kredytowania oraz produkty i usługi, 
  • numery rachunków bankowych, 
  • numery, hasła PIN oraz daty ważności kart, 
  • karty z logo SGB dalej pozostają  w użytku do końca ich daty ważności,
  • hasła do bankowości internetowej.

 

 

Czego możemy spodziewać się w najbliższym czasie?

 

naturoBank zapowiada, że zmiana nazwy to początek nowego rozdziału banku i dalszego rozwoju. Atrakcyjna wiosenna oferta, którą przygotował bank, jest tego przykładem.

Zmiana nazwy i logo banku nie będzie oznaczała zakończenia naszych starań. Osobiście widzę to jako początek nowego rozdziału w historii naszego banku, w którym jest miejsce na dalszy rozwój oraz unowocześnianie oferty. Wszystkie działania chcemy planować z poszanowaniem wartości i tradycji, które są dla nas ważne od lat. Nowym i bardzo istotnym aspektem jest też troska o środowisko, które w mojej ocenie wszyscy powinniśmy zacząć wspierać. - podkreśla Paweł Kowalski, Prezes Zarządu naturoBanku.

 

 


Zainteresował temat?

7

1


Zobacz również

reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat