TERAZ16°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

Droga Kącik – Mzurki nadal dewastowana przez tiry

A.Stańczyk
Aleksandra Stańczyk niedz., 9 czerwca 2013 11:01
- Prezydent Piotrkowa Trybunalskiego nie podejmuje żadnych działań, by zakończyć sprawę związaną z droga powiatową Kącik - Mzurki - powiedział podczas konferencji prasowej starosta bełchatowski. Kilka lat temu decyzją prezydenta miasta zakazano przejazdu tirów przez Piotrków, przez co ruch tranzytowy pojazdów przez drogę powiatu bełchatowskiego, stał się znacznie większy.
Zdjęcie
Autor: fot. archiwum ePiotrkow.pl

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

- GDDKiA w Łodzi, nie widząc żadnych działań ze strony prezydenta Piotrkowa, ponownie prosi o podjęcie działań przez wojewodę łódzkiego, aby zgodnie z odpowiednimi artykułami o ruchu drogowym, jako organ sprawujący nadzór nad zarządzaniem ruchem na drogach, spowodował zniesienie ograniczeń w ruchu tranzytowym przez miasto Piotrków Trybunalski lub doprowadził do zapewnienia stosownego wjazdu dla ruchu tranzytowego. Nie ukrywam, że mimo z jednej strony pozytywnych informacji dotyczących dróg krajowych, nadal idziemy w kierunku ograniczenia tonażu na drodze Kącik – Mzurki, chcemy być fair w stosunku do mieszkańców – mówi Szczepan Chrzęst, starosta powiatu bełchatowskiego.

Ograniczenia w ruchu miały być tymczasowe i zakończyć się wraz z końcem budowy obwodnic Bełchatowa, a tymczasem jak wiadomo budowa obwodnicy jeszcze się nawet nie rozpoczęła i nie wiadomo kiedy to nastąpi.

reklama

Komentarze 12

~Paj (gość)

10.06.2013 16:56

Buhaha
"nikt nie zamierzałby wpychać tych tirów do centrum miasta. Według mnie tranzyt ten byłby puszczony ul. Wojska Polskiego, Armii Krajowej na północ i Łódzką do S8, następnie S8 do węzła Moszczenica (ul. Rakowska) i ul. Rakowską"
Same rozsypujące się kamienice i jeszcze gorsze drogi - jakikolwiek Prezydent musiał by być idiotą, żeby pozwolić na puszczenie tranzytu przez stare miasto - ludzie by go po prostu powiesili po pierwszym tygodniu. Otrząś
nijcie się...


Piotrkowianin

10.06.2013 14:05

"Piotr" napisał:
Problem z "12" w PT-city jest taki, że Kopernika jest prowadzona w dolinie Strawki na miejscami bardzo słabym podłożu i po wprowadzeniu TIR-ów po prostu się zapadnie być może razem z częścią Starówki .Ta ulica była projektowana jako wewnętrzna średnica miasta. Natomiast na Wojska Polskiego jest wiadukt kolejowy 3,5m i zarywający się kanał Strawy poza tym ona już się korkuje.
Ale nikt nie zamierzałby wpychać tych tirów do centrum miasta. Według mnie tranzyt ten byłby puszczony ul. Wojska Polskiego, Armii Krajowej na północ i Łódzką do S8, następnie S8 do węzła Moszczenica (ul. Rakowska) i ul. Rakowską. Sęk w tym, że te stada tirów przejeżdżałyby przed domem Pobożnego i zdaje się, że to jest największy powód jego niechęci.

Jest jeszcze 4. rozwiązanie: budowa przy ul. Wojska Polskiego węzła z autostradą A1, ale na to GDDKiA nie wyrazi zgody, bo jest zbyt blisko węzła "bełchatowskiego" (A1/DK8 - Al. Sikorskiego).


Piotr

10.06.2013 10:17

GDDKiA leje krokodyle łzy ale problem wynika ze skreślenia obwodnicy Bełchatowa .
Problem z "12" w PT-city jest taki, że Kopernika jest prowadzona w dolinie Strawki na miejscami bardzo słabym podłożu i po wprowadzeniu TIR-ów po prostu się zapadnie być może razem z częścią Starówki .Ta ulica była projektowana jako wewnętrzna średnica miasta. Natomiast na Wojska Polskiego jest wiadukt kolejowy 3,5m i zarywający się kanał Strawy poza tym ona już się korkuje.
Rozwiązanie najtańsze to budowa łącznika od ronda przy magazynach (wylot na Bełchatów) na północ do "12" (wylot na Sieradz), drugie rozwiązanie to budowa obwodnicy Bełchatowa (dokumentacja traci ważność bodajże w tym roku) obydwa w gestii GDDKiA i trzecie budowa obwodnicy miejskiej w Piotrkowie od Słowackiego (ten kikut do Modrzewskiego) przecinając Wojska Polskiego, Łódzką, tory "Wiedenki" aż do Rakowskiej i Miast Partnerskich - najdroższe rozwiązanie.


Piotrkowianin

10.06.2013 08:54

"Zbychu" napisał:
myślę że oddanie odcinak S8 od Łasku do Rzgowa rozwiąże problem, ruch przeniesie się na DK91
Obawiam się, że nie masz racji. Kierowcy tirów nie są tacy głupi, żeby nadrabiać ok. 30 km.


~Zbychu (gość)

09.06.2013 23:46

myślę że oddanie odcinak S8 od Łasku do Rzgowa rozwiąże problem, ruch przeniesie się na DK91


reklama

Dla Ciebie

16°C

Pogoda

Kontakt

Radio