Czym jest odzież reklamowa i kiedy sprawdzi się najlepiej?
Odzież reklamowa to ubrania ze znakowaniem. Może znajdować się na nich np. haft komputerowy, druk cyfrowy DTG lub taki wykonany techniką sublimacji czy sitodruku. W ten sposób umieszcza się na koszulkach, koszulach, spodniach, kamizelkach czy bluzach firmowe logo, slogany czy graficzne motywy z kampanii promocyjnej.
Funkcję odzieży reklamowej mogą pełnić zarówno ubrania firmowe – noszone przez personel w czasie pracy – jak i takie, które są wręczane potencjalnym lub obecnym klientom. Koszulki polo z własnym nadrukiem, polary firmowe, a nawet zwykłe t-shirty sprawdzają się do promocji podczas:
-
eventów reklamowych organizowanych przez firmę;
-
kampanii promocyjnej – odzież z logo firmy może być wręczana klientom, którzy skorzystali z firmowej oferty;
-
targów i innych wydarzeń branżowych (np. konferencji).
Inwestycja w odzież reklamową – jakie może przynieść korzyści Twojemu biznesowi?
Elegancka odzież firmowa to zawsze rentowna inwestycja. Dobrze wykonane i ciekawie zaprojektowane ubrania reklamowe:
-
budują pozytywne skojarzenia i dobry wizerunek firmy;
-
zwiększają świadomość marki wśród konsumentów – koszule firmowe czy koszulki polo z logo twojej firmy prawdopodobnie zobaczą setki potencjalnych klientów;
-
to sposób na zbudowanie więzi z klientami (indywidualnymi i biznesowymi) – wręczenie dobrej jakości t-shirtu czy bluzy jest miłym gestem. Może to zadecydować o tym, że klient przywiąże się do danej marki i będzie jej wierny;
-
zapadają w pamięć – koszulka to tak naprawdę duża przestrzeń reklamowa. Może znaleźć się na niej chwytliwy przekaz, który zapamięta wiele osób. Zwiększa to szanse, że klient, podejmując decyzję zakupową, pomyśli właśnie o twojej firmie.
O czym warto pamiętać przed zamówieniem odzieży reklamowej?
Chcesz, aby odzież reklamowa promująca Twoją markę była rzeczywiście skutecznym narzędziem marketingowym i wizytówką firmy? W takim razie, zanim ją zamówisz, zwróć uwagę na:
-
jej jakość – zasada jest prosta – dobre ubrania powstają z dobrych materiałów. Są to np. dzianiny bawełniane o odpowiedniej gramaturze i splocie;
-
znakowanie odzieży – "kruszący się" nadruk i wyblakłe logo to nie to, co zbuduje dobry wizerunek twojej marki. Wybieraj ubrania znakowane nowoczesnymi technikami. Do takich należą np. haft komputerowy, DTG czy termotransfer;
-
to, aby pasowała do Twojego brandu – możesz zamówić bluzy i koszule w różnych kolorach, ale pamiętaj, że odzież reklamowa ma kojarzyć się z twoją marką. Niech będzie spójna z jej brandem – z kolorystką i ze stylem logo firmy, witryny sklepowej oraz strony internetowej.
Poznaj Seisan – polskiego producenta odzieży reklamowej
Hurtownia odzieży reklamowej i szwalnie – właśnie w takich miejscach czeka na Ciebie odzież reklamowa z nadrukiem. Jeżeli zależy Ci na tym, aby ubrania z logo Twojej firmy były naprawdę z prawdziwego zdarzenia, postaw na polską markę.
Seisan to łódzka szwalnia działająca od 30 lat. Szyje się tam odzież roboczą, dla personelu, dla drużyn sportowych, a także reklamową. Wysokiej jakości dzianiny (odporne na częste pranie) i profesjonalne nadruki wykonane nowoczesnymi technikami to znaki rozpoznawcze tej firmy. Czeka tam na Ciebie również fachowe doradztwo, dzięki czemu odzież reklamowa będzie udaną inwestycją. Stanie się jej wizytówką, zapadnie w pamięć obecnych i potencjalnych klientów oraz pomoże Ci zbudować trwałe relacje biznesowe.