Ekscytujące wieści — podczas Asia Beer Challenge 2021, firma DRINK ID zdobyła aż 7 medali: 3 złote, 3 srebrne i 1 brązowy. Złoto przypadło w udziale marce Cornelius HAZY IPA 0% oraz dwóm nowo wprowadzonym markom – doskonałej jakości cydrowi w wersji eksportowej oraz wyjątkowemu piwu funkcjonalnemu, którego premiera rynkowa w Polsce będzie miała miejsce już w 2022 roku.
Srebrem obsypane zostały alkoholowe warianty marki Cornelius – IPA i APA – oraz 9% cydr Wild Rock Cider, który jest już dostępny na rodzimym rynku. Dodatkowo, medalem brązowym nagrodzono także bezalkoholowy wariant piwa Cornelius HAZY APA.
W trakcie festiwalu, wszystkie produkty przeszły najsurowsze standardy ślepej degustacji, co miało na celu zapewnienie rzetelnej oceny jakości smaku i zapachu.
„Mimo, że jesteśmy bardzo pewni doskonałej jakości naszych produktów, to nie ukrywamy pozytywnego zaskoczenia, ponieważ w konkursach organizowanych w Azji, która jest ogromnym i bardzo wymagającym rynkiem, udział biorą najlepsze marki z całego świata. Dlatego zdobyte medale traktujemy jako owoc nie tylko naszej ciężkiej pracy, ale również talentów jakie udało nam się przyciągnąć do firmy w postaci najlepszych technologów żywności i speców od kontroli jakości – mówi Mariusz Supady, prezes zarządu DRINK ID”
„Jesteśmy zachwyceni, mogąc dzielić się tak wspaniałymi wiadomościami z rynkiem i konsumentami – dodaje Michał Leszczyński, dyrektor marketingu DRINK ID”.
Pełne wyniki na https://asiabeerchallenge.org/asia-beer-challenge-2021-results/