Obok kolorowej reklamy wielkoformatowej, którą można często spotkać przy publicznych drogach nie da się przejść obojętnie, dlatego to jest najlepszy sposób, by zachęcić klientów do skorzystania z usług/ zakupów w konkretnej firmie.
Decydując się na takie rozwiązanie, nie należy samodzielnie podejmować się budowania konstrukcji, czy drukowania, a tym bardziej montowania dużej reklamy w publicznym miejscu. Od tego są profesjonalne firmy.
Korzyści z reklamy wielkoformatowej:
- możliwość dotarcia do szerszego grona klientów
- obok dużego, kolorowego plakatu nie da się przejść obojętnie
Decydując się na wykonanie dużej reklamy zewnętrznej, warto zlokalizować ją w miejscu gdzie codziennie przebywa dużo ludzi.
Duża reklama idealnie spełni swoją funkcję w :
- wszelkich miejscach użyteczności publicznej
- przy ruchliwych autostradach, drogach krajowych
- na ścianach budynków
Klienci mając stały kontakt z taką reklamą, chętniej sięgną po produkty, czy usługi jakie oferuje.
Istotne jest, by treść reklamy byłą czytelna. Najlepiej by zawierała podstawowe informacje i była kolorowa, należy więc umieścić na niej:
- adres firmy i oczywiście telefon
- oferowany asortyment
- adres strony internetowej
Konstrukcje do reklam wielkoformatowych można kupić już gotowe, jednak zawsze można wykonać reklamę pod własne zamówienie, według własnego projektu.
Obecnie wykonanie, jak i montaż wielkoformatowych tablic reklamowych, nie jest już problemem, gdyż konstrukcja nie jest trwale związana z podłożem. Taka reklama nie wymaga załatwiania zezwolenia, co znacznie ułatwia sprawę, billboardy można zdemontować i przenieść w inne miejsce.
Koszt wykonania billboardu
Cena wykonania reklamy wielkoformatowej zewnętrznej uzależniona jest, przede wszystkim od jej wielkości. Konstrukcja musi być trwała i solidna, by byłą bezpieczna dla otoczenia, dlatego wykonanie jej należy zlecić profesjonalistom, którzy w ramach usługi zamontują ją, jak i zdemontują.
Warto dopytać najpierw o szczegóły nim złoży się zamówienie:
- czy istnieje możliwość wykonania reklamy według własnego projektu
- jaki materiał zostanie użyty, ważne by był trwały i odporny na czynniki atmosferyczne
- jaka jakość druku jest oferowana
- czy reklama będzie jednostronna czy dwustronna
- czy będzie podświetlana itp.
Wszystkie te czynniki wpłyną na końcową cenę, a im więcej wymagań będzie, tym będzie wyższa. Profesjonaliści na pewno pomogą w doborze najlepszego rozwiązania.
Dobra reklama jest podstawą każdego biznesu, więc nie warto na niej oszczędzać, bo w dzisiejszych czasach silna konkurencja panuje w każdej branży, a dzięki wielkoformatowej reklamie można wybić się z tłumu.
/Artykuł powstał we współpracy z firmą billboard-x.pl