- Uprzejmie informujemy, iż od dnia 29.03.2021 r. kasa oraz biuro obsługi klienta w siedzibie TBS będą nieczynne do odwołania. Za utrudnienia przepraszamy. Informujemy, iż wpłaty można dokonywać bezpośrednio w banku lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, okazując uzupełnioną książeczkę opłat. Opłaty za lokale można również wnosić przelewem bankowym - czytamy na stronie tbs.piotrkow.pl, na której znajdziecie numery rachunków bankowych niezbędne do uiszczenia opłat.
O przyczyny ograniczenia stacjonarnej obsługi mieszkańców w piotrkowskim TBS-ie zapytaliśmy przedstawicieli spółki. - Spora liczba naszych pracowników, zwłaszcza z działu finansowego przebywa na izolacji. Z tego powodu oraz ze względów bezpieczeństwa zostaliśmy zmuszeni do zamknięcia kasy i Biura Obsługi Mieszkańca, ale cały czas zostaje możliwość kontaktu telefonicznego i na każde pytanie chętnie odpowiemy tą drogą. Zachęcamy również do składania wniosków o przyznanie dostępu i otwarcie eBOK-u - tam można większość spraw załatwić. Także niezależnie od trudnej sytuacji jesteśmy otwarci na kontakt z naszymi najemcami - wyjaśnia Ilona Gruszecka, główny księgowy TBS.
Jak nieoficjalnie udało się nam ustalić w samym dziale finansowym Towarzystwa Budownictwa Społecznego w izolacji przebywa obecnie pięciu z siedmiu pracowników.
Przedstawiciele spółki podkreślają, że będą starali się jak najszybciej przywrócić obsługę stacjonarną mieszkańców, ale jest to zależne od terminu powrotu do zdrowia pracowników. Prawdopodobnie nie nastąpi to wcześniej, niż po weekendzie majowym.