Funkcjonariusze z tomaszowskiej komendy wraz funkcjonariuszami Krajowej Administracji Skarbowej zabezpieczyli w czwartek (21 maja) 5 nielegalnych automatów do gier.
W piątek 29 maja zlikwidowany zostanie przejazd przez budowaną autostradę A1 w ciągu ul. Twardosławickiej w Piotrkowie. Niestety nie jest to równoznaczne z oddaniem do użytku wiaduktu na Wojska Polskiego, jak pierwotnie zakładano.
Obecnie autobusy w Piotrkowie kursują według specjalnych rozkładów jazdy przygotowanych na czas stanu epidemicznego. Zdaniem słuchaczy porannego magazynu Magiel w Strefie FM Piotrków, liczba kursów jest zbyt mała, a połączenia są od siebie zbyt odległe w czasie. Ze względu na duże zainteresowanie pasażerów, autobusy jeżdżą przepełnione.
Pod koniec czerwca pierwsze samochody pojadą nowym wiaduktem na Wojska Polskiego w Piotrkowie, a na Twardosławickiej zniknie przejazd z sygnalizacją świetlną. Budowa autostrady A1 przebiega bardzo sprawnie, nawet z wyprzedzeniem harmonogramu.
Miejski Zakład Komunikacyjny w Piotrkowie wprowadza od dzisiaj niewielkie zmiany w rozkładzie jazdy. Dotyczą one linii nr 2 i 9.
Generalny wykonawca - konsorcjum Budimex i Strabag - rozpoczął układanie nawierzchni betonowej nowej autostrady A1 na odcinku A (Tuszyn – Piotrków Trybunalski). Obecnie ułożone jest już około kilometra nowej nawierzchni na szesnastokilometrowym odcinku.
Między węzłami Tuszyn i Piotrków Trybunalski Zachód drogowcy rozpoczęli układać betonową nawierzchnie na budowanej autostradzie A1. Prace prowadzone są w okolicach Wodzinka w kierunku południowym.
Pracownicy Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Piotrkowie Trybunalskim informują, że w czasie Świąt Wielkanocnych autobusy będą kursować według zmienionego rozkładu jazdy.
Na początku XXI wieku samochody typu SUV nieśmiało wkroczyły na rynki światowe, by po kilkunastu latach niemal całkowicie je zdominować. SUVy to już coraz rzadziej samochody do jazdy po bezdrożach i górskich terenach, ale pełnoprawne miejskie auta.
Na budowie autostrady A1 na odcinku Tuszyn – Piotrków Trybunalski po przerwie zimowej kontynuowane są roboty związane z konstrukcją jezdni głównej – aktualnie wykonywana jest podbudowa C8/10 tzw. chudy beton.