Lato to czas, kiedy firmy mają wyjątkową okazję do zaprezentowania swojej marki w oryginalny sposób. W gorących miesiącach często są organizowane imprezy plenerowe, ogródki gastronomiczne tętnią życiem, a przestrzeń publiczna staje się najlepszym miejscem do promocji. Jednym z ciekawych i skutecznych narzędzi marketingowych w tym okresie jest parasol ogrodowy z logo. Ten gadżet nie tylko chroni klientów przed słońcem, ale również promuje markę w subtelny, aczkolwiek widoczny sposób. Parasole mogą się stać ważnym elementem strategii promocyjnej, przyciągając uwagę potencjalnych klientów, kiedy znajdują się oni pod jego przyjemną osłoną.
Chcesz wiedzieć, kiedy możesz się spodziewać zamówionej firmowej odzieży? Poznaj widełki czasowe oraz czynniki, od których zależy termin realizacji.
Koszulki firmowe z logo, chwytliwym sloganem i wyróżniającą się grafiką mogą zdziałać cuda. Dobrze wykonana – starannie uszyta i znakowana – odzież przykuwa uwagę, robi dobre wrażenie i zapada w pamięć. Takie ubrania reklamowe mogą być najlepszą wizytówką firmy i – co bardzo ważne – budować świadomość marki wśród konsumentów. Dowiedz się o nich więcej!
Niezwykle ważne spotkanie urologów odbyło się w weekend w Piotrkowie. Do hotelu Mercure przyjechali lekarze z całego województwa łódzkiego.
Rada Osiedla Belzacka ogłasza konkurs na logo osiedla. Chętni mogą zgłaszać się drogą mailową: rada_belzacka@wp.pl.
"Powiat Piotrkowski - Prosto z serca", tak brzmi nowe hasło promocyjne ziemi piotrkowskiej. Przedstawiono je wraz z nowym logiem, inspirowanym kształtem serca, podczas specjalnej konferencji, w której wzięli udział samorządowcy, przedstawiciele organizacji pozarządowych, kół gospodyń wiejskich oraz wytwórcy lokalnych produktów. Spotkanie odbywało się zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych, ale pomimo to przebiegło w doskonałej atmosferze i padły liczne pomysły dotyczące dalszej strategii promocji powiatu.
Świąteczne podarunki firmowe, personalizowane logiem prowadzonej działalności, to nie tylko doskonały pomysł na docenienie pracowników i kontrahentów, ale także znakomita wizytówka firmy, wpływająca na jej renomę, wizerunek oraz rozpoznawalność na rynku. Szeroką gamę produktów przeznaczonych na bożonarodzeniowe prezenty znaleźć można w świątecznej ofercie Wawelu.
Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Czarnocinie ogłosiła konkurs na zaprojektowanie symbolu graficznego, który będzie dla książnicy znakiem rozpoznawczym. Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę pieniężną w wysokości 500 zł.
Ghosteye – bo o nim mowa – jest jednym z pierwszym w kraju kompleksowych blogów… o okularach. To miejsce, które jest swoistym pomostem łączącym trudny, fachowy, optyczny język z czytelnymi, przystępnymi i konkretnymi informacjami dla klienta. To także obowiązkowa lektura dla każdego okularnika.
Niedawno utworzona piotrkowska Rada Osiedla „Szczekanica” ogłosiła konkurs na logo. Prace można nadsyłać do 30 sierpnia. Zwycięzcę poznamy 8 września.