Artykuły do tagu: Reklama

Jak tworzyć reklamę w Google i nie tracić klientów? Sprawdź nasz praktyczny poradnik!
Nawet niewielki błąd popełniony w trakcie planowania marketingu w wyszukiwarce Google lub też podczas realizacji reklamy może spowodować, że ilość straconych przez Ciebie Klientów będzie o wiele za duża. Jako świadomy przedsiębiorca, nie możesz sobie na to pozwolić. Razem z ekspertami z agencji Afterweb przygotowaliśmy unikatowy poradnik, pozwalający zwiększyć procent osób generujących konwersję na Twojej stronie internetowej. Oto sprawdzone sztuczki. Przechyl szalę potencjału marketingowego wyszukiwarki Google na swoją stronę. Zapraszamy do lektury!
Mało znany sposób na marketing, czyli jak producent toreb papierowych podniesie sprzedaż w Twoim sklepie?
Promocja marki to obowiązkowy element w strategii marketingowej, jeśli chcesz pozyskiwać nowych klientów. Ciężko jednak zadbać o skuteczny marketing, kiedy jako mała firma z niedużym budżetem próbujesz swoich sił w mediach społecznościowych bądź innych reklamach internetowych. Zwłaszcza że musisz konkurować z wielkimi firmami, które na pstryknięcie mogą zainwestować kilkadziesiąt tysięcy złotych w internetową reklamę firmy. W takiej sytuacji konieczna będzie zmiana formy marketingu na taką, dzięki której niskim kosztem zaczniesz zyskiwać lojalnych i stałych klientów sklepu. Pomogą Ci w tym torebki papierowe z nadrukiem. W tym artykule dowiesz się, jak torby papierowe ekologiczne poprawią sprzedaż w Twojej firmie oraz ile kosztuje taka forma marketingu. Zapraszamy!
Odzież reklamowa – jakie spełnia funkcje?
Koszulki firmowe z logo, chwytliwym sloganem i wyróżniającą się grafiką mogą zdziałać cuda. Dobrze wykonana – starannie uszyta i znakowana – odzież przykuwa uwagę, robi dobre wrażenie i zapada w pamięć. Takie ubrania reklamowe mogą być najlepszą wizytówką firmy i – co bardzo ważne – budować świadomość marki wśród konsumentów. Dowiedz się o nich więcej!
Piotrków pokazują na całym świecie
Kilka miesięcy temu mieszkańcy naszego miasta byli świadkami powstawania reklamy. Zdjęcia kręcono na piotrkowskim Rynku. Wtedy jeszcze nikt nie wiedział, na czyje zamówienie powstaje ten produkt i jaki będzie jego finał. Dziś nasze miasto ogląda prawie cały świat.
Na czym polega Google Ads?
Chcesz promować swoją firmę, produkt lub usługę w sieci? Aby dotrzeć do potencjalnych klientów Twojego biznesu – którzy są już lub dopiero będą zainteresowani Twoją ofertą – musisz prowadzić kampanie internetowe we właściwym miejscu i przy użyciu odpowiednich narzędzi. Sprawdź więc rozwiązanie przygotowane przez najpopularniejszą wyszukiwarkę i przekonaj się, na czym polega Google Ads. Przeczytaj artykuł, a lepiej zrozumiesz korzyści płynące z płatnej reklamy.
W Rynku Trybunalskim spadł śnieg [ZDJĘCIA]
Choć mamy pierwszy dzień sierpnia i środek lata to w Rynku Trybunalskim... spadł śnieg. Wszystko za sprawą filmowców, którzy w poniedziałek w sercu piotrkowskiej starówki nagrywali spot reklamowy.
Uszkodzona reklama McDonald's
Do groźnej sytuacji doszło w czwartek przy skrzyżowaniu ul. Słowackiego i al. Armii Krajowej. Uszkodzona została reklama McDonald's.
Jak zrobić reklamę? Reklama zewnętrzna dla nowych firm
Nowe firmy, które licznie pojawiają się na rynku, na początku nigdy nie mają lekko. Szczególnie gdy konkurencja jest tak duża, że wydaje się, iż nie ma sposobu, aby się przebić. Sposób jest, chociaż przyznajemy, że żadna dobra kampania marketingowa nie powstaje bez kreatywnych ludzi i pomysłu. Reklama zewnętrzna to niezwykle skuteczny sposób na wypromowanie swojego biznesu i poinformowanie ludzi, że taka firma jak nasza w ogóle istnieje. Nie wystarczy jednak wykupić bilbordu czy tablicy informacyjnej, aby osiągnąć sukces, potrzebujemy znać kilka zasad, które są istotne dla reklamy.
Hurkacz świetny nie tylko na korcie. Rośnie wartość marketingowa najlepszego polskiego tenisisty
Obecny sezon jest najlepszym w karierze Huberta Hurkacza. W tym roku tenisista pochodzący z Wrocławia awansował z 34. na 10. miejsce w rankingu ATP. Świetna sportowa postawa przełożyła się w przypadku Hurkacza na jego ekspozycję medialną.
Dobre pierwsze wrażenie – o tym, czy opakowanie produktu jest ważne
Dobre opakowanie to przede wszystkim solidne opakowanie, ale nie można zapominać także o względach estetycznych. Stara zasada głosi, że kupujemy oczami, dlatego pewne jest, ze klienci zwrócą uwagę na wygląd pudełka, w którym otrzymują produkt. Dlaczego opakowanie jest tak ważne? Jak wybrać to odpowiednie? Podpowiadamy.
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat