TERAZ1°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

Piotrków: Krzyk Dzwonnika poprzez billboardy

A.Wolski
Artur Wolski niedz., 12 września 2010 13:27
W Piotrkowie pojawiło się kilkanaście billboardów, które spowodowały spore zamieszanie w lokalnym… środowisku politycznym.
Zdjęcie
Autor: fot. A.Wolski

„Dariusz Dzwonnik – edukacja poprzez sport to narzędzie w walce z alkoholizmem  i narkomanią wśród dzieci i młodzieży” – to hasło, które pojawiło się na billboardach. - To jest mój krzyk. Wszyscy powinni pamiętać, że edukacja poprzez sport to działanie przeciw patologiom społecznym. Chcę zwrócić uwagę na problem alkoholizmu i narkomanii wśród dzieci i młodzieży.  

 

Są grupy i środowiska, które nic nie robią w tej sprawie – wyjaśnia w rozmowie z dziennikarzem Strefy FM Dariusz Dzwonnik, na co dzień przedsiębiorca i prezes Concordii.

 

Czy to początek kampanii wyborczej Dzwonnika? Czy pojawił się „lekarz”, który ma uzdrowić Piotrków?  - To jest moje przesłanie, to nie jest kampania wyborcza – odpowiada Dzwonnik.

 

Swoją społeczną kampanię finansuje z własnych środków. Wcześniej, w 2002 roku na zlecenie RIG organizował zwycięską kampanię Waldemara Matusewicza.

 

- Jest to cenna inicjatywa, chcę wierzyć, że to rzeczywiście autentyczna kampania społeczna – ocenia radny PiS Adam Gaik.

- Uważam, że na drugim planie jest główny cel emisji tego hasła. A ten krzyk jest pozorny, chyba że się mylę. Pożyjemy, zobaczymy – podkreśla tymczasem radny SLD Jan Dziemdziora, kandydat Lewicy na prezydenta Piotrkowa.

 

Poprzednio zamieszanie spowodowały billboardy „Piotrków potrzebuje lekarza”.

ROZMOWA Z DARIUSZEM DZWONNIKIEM

Podsumowanie

    Komentarze 44

    reklama

    Dla Ciebie

    1°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio