TERAZ4°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

Artykuł sponsorowany

Nadruk firmowego logo na ubraniu - ile czasu zajmuje?

pon., 10 czerwca 2024 15:10
Chcesz wiedzieć, kiedy możesz się spodziewać zamówionej firmowej odzieży? Poznaj widełki czasowe oraz czynniki, od których zależy termin realizacji.
Zdjęcie

Dlaczego warto zamówić odzież z logo marki?

Firmowy outfit to sposób na wyróżnienie swoich pracowników z tłumu, ale również budowanie pozycji marki na rynku. Taki rodzaj ruchomej reklamy oceniany jest jako wysoce skuteczny. Osoba nosząca ubrania z grafiką, nawiązującą do danej firmy, pomaga jej zwiększyć zasięgi.

Obecnie bez problemu można zlecić nadruk nie tylko na odzieży roboczej i prostych T-shirtach, ale również na estetycznych i funkcjonalnych koszulkach sportowych, polarach, kurtkach, czapkach oraz innych elementach garderoby. Z tego typu działań marketingowych korzystają zarówno potężne korporacje o wysokiej, ugruntowanej pozycji na rynku, ale także mali przedsiębiorcy na początku swojej kariery.

Ubrania z logo można nosić do pracy, jak również na ważne spotkania branżowe, wyjazdy biznesowe, do nagrywania krótkich filmików do sieci, jak i prywatnie na co dzień, czy udając się w miejsce, gdzie można spotkać osoby ze swojej grupy docelowej. Przykład: Youtuber prowadzący kanał o klasycznej motoryzacji, zakłada T-shirt ze swoim logo, nazwą użytkownika i ikonką YT udając się na zlot FSO. Dzięki temu może liczyć na kilku nowych subskrybentów, ale znajdą się pewnie i tacy, którzy zagają rozmowę podczas spotkania oko w oko.

Jak długo trwa realizacja zamówionej odzieży z nadrukiem?

Oczywiście czas to pieniądz i każda inwestycja powinna jak najszybciej przynosić oczekiwane rezultaty. Ile więc czasu trzeba czekać na odbiór paczki z gotowymi ubraniami reklamowymi? Najczęściej jest to 7-14 dni roboczych. W bardziej złożonych przypadkach termin ten może się wydłużyć do 3-4 tygodni.

Jest to uzależnione od kilku czynników:

  • Wielkość zamówienia - im większa liczba sztuk odzieży, które trzeba oznakować, tym dłuższy może być czas realizacji.
  • Dostępność materiałów - punkt, który często łączy się z powyższym. Zdarza się, że zabraknie wybranych elementów garderoby w określonym kolorze, fasonie, a wówczas konieczne jest domówienie ich.
  • Sezon - składając zamówienie w gorącym sezonie np. w grudniu, należy mieć na uwadze, że kolejki u solidnych zleceniobiorców będą wydłużone.
  • Technika nadruku - te najbardziej trwałe i efektowne metody nadruku, czyli np. haft i sitodruk wymagają nieco więcej czasu niż druk cyfrowy. Wynika to z konieczności pracochłonnego przygotowania maszyn.

Do samej realizacji zlecenia należy doliczyć czas dostawy. Będzie on zależny od odległości, jaką pokona zamówienie, a także jego wielkości i możliwości firmy przewozowej.

Gdzie zamówić ubrania z logo firmy?

Jeśli zależy Ci na dobrej jakości produktach, estetycznym i trwałym nadruku, skorzystaj z usług Stacji Nadruku. Wejdź na stronę: https://stacjanadruku.pl/koszulki-z-logo-firmy, by wybrać z dostępnej oferty koszulki i zleć na nich nadruk logo swojej marki. Firma posiada również propozycje bluz: https://stacjanadruku.pl/bluzy-z-nadrukiem, kurtek, koszul, spodni i ciepłych, funkcjonalnych polarów: https://stacjanadruku.pl/polary-z-logo-firmy.
Możesz także podesłać własne materiały, na których życzysz sobie wykonać znakowanie. Wybierz najkorzystniejszą opcję dla swojej marki.

Podsumowanie

    reklama

    Dla Ciebie

    4°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio