Organizacja udanego wydarzenia wymaga nie tylko kreatywności i doskonałego planowania, ale przede wszystkim solidnej obsługi technicznej. To ona stoi za sukcesem każdego eventu, dbając o to, aby wszystkie elementy – od nagłośnienia, przez oświetlenie, po multimedia – działały bez zarzutu. Wybór odpowiedniego partnera do realizacji technicznej to kluczowy krok, który może zadecydować o powodzeniu całego przedsięwzięcia. W tym artykule omówimy, na co warto zwrócić uwagę, zanim zdecydujesz się na współpracę, aby Twoje wydarzenie przebiegło bez zakłóceń i pozostawiło niezapomniane wrażenie.
W Urzędzie Miasta w Piotrkowie Trybunalskim niemożliwe jest obecnie załatwianie spraw związanych z rejestracją pojazdów. Urzędnicy tłumaczą to awarią systemu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców CEPiK. Referat Komunikacji wstrzymał w związku z tym obsługę interesantów do odwołania.
Obsługa obywateli Ukrainy ubiegających się o nadanie numeru PESEL, którzy przekroczyli granicę po 24 lutego, zostaje wstrzymana do środy. To efekt wejścia w życie przepisów specustawy obejmujących pomocą uchodźców z terenów objętych wojną.
Duże zmiany w obsłudze interesantów w gminie Rozprza. W związku z regulacjami wprowadzonymi przez prezesa Rady Ministrów dla administracji publicznej urząd ograniczył przyjęcia klientów.
Jak często zdarza się, że na skrzynkę mailową Twojego sklepu wpływa kilka podobnych do siebie pytań w ciągu jednego dnia? Jeśli często to znak, że w sklepie internetowym brakuje sekcji FAQ. Właściciele sklepów zbudowanych w oparciu o Presta Shop, FAQ mogą zainstalować w kilku prostych krokach.
Zadania wykonywane przez kancelarie prawne zajmujące się obsługą prawną firm zmieniają się, tak samo jak zmienia się istota funkcjonowania tych przedsiębiorstw. Obecnie, w związku z szybkim rozwojem branży e-commerce wiele firm z tego sektora korzysta z usług prawników, którzy wspierają ich bieżącą działalność. Jakie zadania wykonują? Czy przedsiębiorstwo z branży e-commerce powinno zdecydować się na outsourcing obsługi prawnej? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w poniższym tekście.
Od 20 października już ponad 5 tys. osób w całym kraju skorzystało z e-wizyty w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, które umożliwia załatwienie niezbędnyh spraw z domu zamiast wizyty w placówce. Od października ruszyły one tylko w kilku oddziałach w Polsce. W łódzkim z e-wizyty można korzystać od 4 listopada i zrobiło to już ponad 200 osób.
Z powodu zakwalifikowania naszego miasta do strefy czerwonej NFZ zmienia organizację pracy delegatury ŁOW NFZ w Piotrkowie Trybunalskim.