Kierowców czeka przebudowa mostu na DK 12

Strefa FM Piątek, 17 maja 201358
Przebudowę mostu na rzece Pilicy w Sulejowie planuje w najbliższym czasie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Jak wyjaśnia Maciej Zalewski z łódzkiego oddziału GDDKiA prace związane z modernizacją obiektu  rozpoczną się najwcześniej za kilkanaście dni.

- Ze względu na to, że most wysłużył się – jest wyeksploatowany, planujemy remont przeprawy przez Pilicę w Sulejowie. Jeszcze minie trochę czas, aż będziemy znali dokładny termin początku modernizacji. Jednak nie powinno być to mniej, niż dwa tygodnie. O naszych planach będziemy informowali dość szczegółowo, ponieważ Sulejów jest dość newralgicznym punktem na drogach województwa łódzkiego. Panuje tutaj bardzo duży ruch – łączą się tutaj drogi krajowej nr 12 i 74. Także będziemy odpowiednio wcześniej o pracach informować, by kierowcy mogli wybrać ewentualnie inną trasę przejazdu – zaznacza Zalewski.

(Strefa FM)


Zainteresował temat?

16

1


Zobacz również

reklama

Komentarze (58)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

alek ~alek (Gość)26.05.2013 13:29

Dokładnie zgadzam sie z przedmówcą. Zaraz przed zakrętem w Przygłowie (od strony Sulejowa) koleiny konkretne, az cieżko z nich wyskoczyć.
Tymczasowy most :) bajki jak oni sami nie wiedzą kiedy to zaczną i co w ogóle będą robić przy tym moście...

00


Realista ~Realista (Gość)26.05.2013 03:04

"Piotrkowianin" napisał(a):
ale gdzie byś ten most umieścił i jak do niego dojechać?


Chociażby 100m obok by łączył plac straży z drugą stroną brzegu bądź jeszcze dalej z drogą na wapienniki. Z pewnością wyszło by taniej niż remont drogi po tych korkach. Wystarczy zobaczyć efekt korków w przygłowie...woda stoi w koleinach aż (nie) miło. O wypadek nie trudno. Kiedy remont tej stosunkowo nowej drogi panowie w krawacikach z GDDKiA??

00


CoolMen ~CoolMen (Gość)23.05.2013 17:12

"Piotrkowianin" napisał(a):
Wszystko OK, ale gdzie byś ten most umieścił i jak do niego dojechać? Trzeba zrobić jakąś blokadę w intencji przyspieszenia budowy S12 na odcinku Piotrków Trybunalski - Sulejów. Mądre inaczej głowy z łódzkiego oddziału GDDKiA chcą tymczasem przebudowywać odcinek DK12 Piotrków Trybunalski - Sulejów do parametrów drogi ekspresowej. Z końmi na łby się pozamieniali?


Gdzie ten most umieścić i jak do niego dojechać? - powinno to być wzięte pod uwagę już na etapie projektu remontu mostu i wydania inwestorowi pozwolenia na budowę przez Urząd Wojewódzki w Łodzi(myślę, że skoro droga ma status drogi krajowej, to pozwolenie na budowę wydaje wojewoda łódzki).
Wszystko można zrobić, jeżeli chce się to zrobić i jest to technicznie możliwe. No cóż, wypożyczenie mostu składanego, projekt, budowa tymczasowych dojazdów kosztuje - więc na tym można zaoszczędzić. A że ludzie będą sarkać, złorzeczyć, kląć - no to co - przecież tego na złotówki nikt nie przeliczy. A problem, którego się nie da przeliczyć na złotówki, - to w myśl nowych teorii ekonomicznych - nie istnieje. A może jest możliwe zbudowanie mostu tymczasowego (pojęcie względne, bo nikt nie wie ile czasu będzie trwał remont) i przeprawy dla tranzytu przez Przygłów, Łęczno, Kurnędz, tymczasowy most za YMCĄ, do drogi prowadzącej do Sulejowa itp. Ale po co? Ludzie powyklinają, rzucą parę wyzwisk na burmistrza Sulejowa (Bogu ducha winnego zresztą, bo to sprawa wojewody) i po kłopocie.

00


Sonny Boy Williamson ~Sonny Boy Williamson (Gość)23.05.2013 12:26

"Realista" napisał(a):
Ludzie zastanówcie się czy w ogóle dopuścić do tej przebudowy. Jeżeli ludzie będą mili stać w korkach tak jak kiedyś w niedawno w Przygłowie po 2-3 GODZINY (!!!!) w korkach i w upale to może lepiej zorganizować strajk bądź udać się do telewizji z ta sprawą by to zostało nagłośnione. Wyobrażacie sobie by lekarz bądź strażak czekał tyle na dojazd do pracy? Nie jedno życie mogą przez ten czas uratować...


Popieram w 100% - Książęta z GDDKiA zachowują się, jakby byli w swoim prywatnym folwarku, a mieszkańców traktują jak zbędny inwentarz...
Społeczeństwo już dawno powinno wziąć sprawy we własne ręce, a nie potulnie zgadzać się na wszystko, co im "jaśnie panowie" zgotują. My tu mieszkamy i żyjemy, a tamtych to g... obchodzi.

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga23.05.2013 10:29

"Realista" napisał(a):
Ktoś tu wcześniej napisał o wypożyczeniu rozkładanego mostu od wojska. Może to jest rozwiązanie? GDDKiA zastanówcie się nad tym. Można oszczędzać ale nie na wszystkim!

Wszystko OK, ale gdzie byś ten most umieścił i jak do niego dojechać? Trzeba zrobić jakąś blokadę w intencji przyspieszenia budowy S12 na odcinku Piotrków Trybunalski - Sulejów. Mądre inaczej głowy z łódzkiego oddziału GDDKiA chcą tymczasem przebudowywać odcinek DK12 Piotrków Trybunalski - Sulejów do parametrów drogi ekspresowej. Z końmi na łby się pozamieniali?

00


timig ~timig (Gość)23.05.2013 08:17

"ppeter" napisał(a):
~pp-eter (Gość)
20.05.2013 07:18
O ile jeszcze dobrze pamiętam to przed przebudową drogi w Przygłowie tj około pięć lat temu był remontowany most w Sulejowie.To jest jakaś paranoja.Wyjeżdżam z Łodzi budowa mostu na ul. Rzgowskiej,dalej jadąc przy Kera Kolu budowa mostu ,dalej przed Srockiem wyburzanie mostów które kiedyś kosztowały nasz rząd majątek i na zakończenie podróży remont dopiero co remontowanego mostu ....PANOWIE ZE ZDIT-U POMYŚLEĆ TROSZKĘ CO WY WYPRAWIACIE


skąd ja to znam? i tak dzień w dzień do pracy :) polecam drogę przez Czarnocin, niedużo dalej a cały czas jedziesz... chociaż ostatnie 2 dni na budowie wiaduktu w pod Rzgowem dały mi cień nadziei na normalność.
ale gdy zapragnę wyjechać na weekend na działkę za Sulejowem to już mnie cholera bierze... że nie wspomnę o niedzielnych powrotach z weekendu. Przy normalnym ruchu korki zaczynają się od Polanki a kończą na przedmieściach Piotrkowa

00


Realista ~Realista (Gość)22.05.2013 23:55

Ludzie zastanówcie się czy w ogóle dopuścić do tej przebudowy. Jeżeli ludzie będą mili stać w korkach tak jak kiedyś w niedawno w Przygłowie po 2-3 GODZINY (!!!!) w korkach i w upale to może lepiej zorganizować strajk bądź udać się do telewizji z ta sprawą by to zostało nagłośnione. Wyobrażacie sobie by lekarz bądź strażak czekał tyle na dojazd do pracy? Nie jedno życie mogą przez ten czas uratować...
Ktoś tu wcześniej napisał o wypożyczeniu rozkładanego mostu od wojska. Może to jest rozwiązanie? GDDKiA zastanówcie się nad tym. Można oszczędzać ale nie na wszystkim!

00


Sonny Boy Williamson ~Sonny Boy Williamson (Gość)22.05.2013 14:03

"EwK" napisał(a):
kolejne nerwy,brak informacji ze str władz...masakra.dzień w dzień przejeżdżam przez most by dotrzeć do pracy.ja rozumiem jeśli objazd jest w promieniu paru km a nie 30km albo i więcej.kto nam zapłaci za paliwo które spali auto?nie zarabiam kokosów wiec to duży cios w budżet!!poza tym ile wcześniej trzeba będzie wyjechać a ile później będę w domu!!może rozbiję namiot pod zakładem pracy na czas przebudowy.i podpisuję się pod komentarzem Sonny Boy Williamson....niech Ci mądrzy urzędnicy zamieszkają na ten czas w Sulejowie i wtedy zrozumieją zwykłego człowieka.Bo dla nich to tylko przebudowa a dla Nas koszmar!!!!!


No to ja teraz pragnę podpisać się pod Twoimi słowami, bo bardzo trafnie ujęłaś tą całą sytuację. Dokładnie - kto mi zapłaci za zmarnowany bezproduktywnie czas (...to pieniądz!), zmarnowane paliwo itd.

Pytanie do Szanownego Pana Macieja.
Czy osoby przygotowujące remont (GDDKiA) zadbały o alternatywne drogi dla tranzytu zachód - wschód (płd-wsch)? Czy g... ich to obchodzi jak duże będą korki i niech się martwią ci, którzy w nich stoją?

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga21.05.2013 13:31

"aleksandrowianin" napisał(a):
A ojciec mi mowil, kiedys planowano budowe mostu kilka kilometrow na poludnie od sulejowa, przyszedl rok 89' i plany sie skonczyly.

Nie, nie, nie. Plany nadal są, tylko kasa się skończyła.

00


aleksandrowianin ~aleksandrowianin (Gość)21.05.2013 12:57

Co za chora sytulacja! Zero jakichkolwiek informacji. Ktos tam baknol sobie ze za dwa tyg.... I tyle sie dowiedzieli. A ojciec mi mowil, kiedys planowano budowe mostu kilka kilometrow na poludnie od sulejowa, przyszedl rok 89' i plany sie skonczyly. Dzisiaj sie tylko remontuje.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat