Fotoradary w pobliżu szkół, światła przy przejściach dla pieszych, budowa S74 od Tomaszowa do Łodzi, przebudowa dróg lokalnych (Przygłów-Koło, Koło-Piotrków czy Kłudzice-Łęczno), a nawet... budowa drugiego mostu. Pomysłów, by odciążyć krajową "dwunastkę" na odcinku Piotrków - Sulejów, jest co nie miara i wszystkie je mogliśmy usłyszeć na wtorkowym spotkaniu, zorganizowanym przez grupę inicjatywną "Obwodnica Sulejowa".
Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.
Zatoki autobusowe, odwodnienie i przebudowa drogi w Sulejowie, ścieżka rowerowa między Piotrkowem i Przygłowem czy skrzyżowanie o ruchu okrężnym na wyspie rozdzielającej "siedemdziesiątkę czwórkę" i "dwunastkę - te rozwiązania proponuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Jest jeszcze piąty wariant, choć - na tę chwilę - nierealny. Szczegóły na slajdzie:
img=1
Porozmawialiśmy na ten temat z dyrektorem łódzkiego oddziału GDDKiA, Maciejem Tomaszewskim.
Zachęcamy do dyskusji. Jakie jeszcze, Waszym zdaniem, można podjąć działania, by poprawić bezpieczeństwo na krajowej dwunastce, jeszcze zanim powstanie obwodnica Sulejowa?
Na ten - i inne tematy - już w najbliższy czwartek będziemy rozmawiać na antenie Strefy FM w programie "O tym się mówi" o 8:30. Głos w dyskusji zabierze m.in. radny Sebastian Gaik.
Komentarze 53