Telewizja 4K pojawia się w Polsce powoli, lecz wszystko wskazuje na to, że 2020 rok będzie przełomowy. Na razie w ofercie polskich operatorów dostępne są nieliczne kanały 4K, ale będzie ich coraz więcej. Treści w najwyższej jakości dostarczają też operatorzy, którzy wcześniej tego nie robili. Przykładem jest TOYA, która pod koniec zeszłego roku uruchomiła platformę MAXX z dekoderem 4K.
Z powodu zagrożenia koronawirusem w kościołach nie odbędą się w tym roku rekolekcje wielkopostne. Wychodząc na przeciw mieszkańcom, Telewizja Piotrków zaprasza na rekolekcje, prowadzone przez piotrkowskich księży.
30 lat temu na fasadach budynków w Polsce, zaczęły pojawiać się pierwsze anteny satelitarne. Wtedy skierowane były na jedną satelitę ASTRA 1A. Jej sygnał telewizyjny nadawany był do krajów Europy Zachodniej i Środkowej, a w tym Polski. W dzisiejszych czasach telewizja satelitarna jest dość powszechna i korzysta z niej wiele gospodarstw domowych.
Dziennikarze z Tajlandii przyjechali do Wolborza, aby poznać wielkanocne tradycje i kulturę naszego regionu. Celem wizyty azjatyckiej ekipy jest stworzenie spotu promującego Polskę.
Dziennikarze z Azji spotkają się z gospodyniami z gminy Wolbórz, by poznać polskie tradycje wielkanocne. Polska Agencja Prasowa na zlecenie i we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ambasadą RP w Bangkoku oraz Urzędem Miejskim w Wolborzu przygotowuje wizytę studyjną ekipy TV z Tajlandii.
Pakiet HBO może zainteresować każdego miłośnika dobrych filmów, seriali czy dokumentów. Składa się na niego kilka kanałów telewizyjnych oraz serwis streamingowy HBO GO, które zapewniają dostęp łącznie do ponad tysiąca tytułów.
W najbliższą sobotę Telewizja Polska będzie nadawać na żywo z Piotrkowa Trybunalskiego. Nasze miasto będzie bohaterem programu „Pytanie na Śniadanie”.
W sobotę (26.11) w Miejskim Ośrodku Kultury w Piotrkowie odbył się casting do teleturnieju "Jaka to melodia?". Chętnych do wzięcia udziału w programie nie brakowało.
Reklama powstała i rozwijała się razem z największymi cywilizacjami. W XXI wieku towarzyszy nam na każdym kroku, zarówno w świecie realnym jak i kreowanym przez media. Jednym z najbardziej znamiennych przykładów jest środowisko telewizyjne, w którym reklama zagościła na dobre.
Maja Popielarska spotkała się w środę z mieszkańcami Piotrkowa.