Artykuły do tagu: Pap

Czym są kawy funkcjonalne? Poznaj nową gamę od Nespresso
Eksperci Nespresso rozumieją jak wymagająca bywa nasza codzienność i jak trudno znaleźć w niej choć krótką chwilę dla siebie. W kolekcji KAWA+ proponują wyjątkowe połączenie kawy z ekstraktem z żeń-szenia. To zestawienie nie tylko gwarantuje świetne doznania smakowe, ale ułatwia też codzienne funkcjonowanie.
Grupa PGE umacnia się na pozycji lidera gospodarki obiegu zamkniętego w energetyce
W ramach rozwoju segmentu biznesowego poświęconego gospodarce obiegu zamkniętego PGE Ekoserwis i jej spółka zależna Epore połączyły swoje zasoby i od teraz będą funkcjonować pod wspólną nazwą - PGE Ekoserwis S.A., tworząc jednocześnie unikatowe kompetencje w branżach energetycznej i budowlanej. Integracja umocniła pozycję Grupy PGE jako krajowego lidera GOZ w energetyce.
Pap 
Za bezpieczną jazdę otrzymasz do 30% składki ubezpieczenia. Wiener z nową aplikacją dla kierowców
Ubezpieczyciel prezentuje aplikację Wiener DRIVE. Nowe rozwiązanie ma zwiększyć bezpieczeństwo na drodze i poprawiać styl jazdy kierowców. System podpowiada, jak jeździć bardziej ekologicznie i oszczędnie, a nowym klientom proponuje udział w konkursie, w którym nagrodą jest nawet 30% składki ubezpieczenia. Każdy może wygrać i stać się świadomym użytkownikiem drogi. Aplikacja dostępna jest dla posiadaczy Pakietu AUTO, a pobrać ją można z App Store i Google Play.
Pap 
RAPORT dla małych i średnich firm. Jak promować firmę przy pomocy nowoczesnych narzędzi?
WeNet oddaje w Wasze ręce raport, w którym zebrało najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Celem było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Agencja liczy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP.
Firma, która odmieniła polski rynek. MediaMarkt ma już 25 lat
Ćwierć wieku temu rozpoczął się nowy rozdział na rynku elektroniki użytkowej. Specjalistyczne sklepy MediaMarkt szturmem podbiły serca Polaków i ukształtowały ich technologiczne gusta. Dziś marka nadal wyznacza trendy w branży i podejmuje kolejne wyzwania odpowiadając na potrzeby współczesnego, wymagającego użytkownika nowych technologii.
Gwiazdy dotykają siebie, by sprawdzić, jak czują się ich piersi. Ruszyła 12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam
28.09 w Be Happy Museum w Warszawie wystartowała kampania charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja dbania o zdrowie piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Każdy ma szansę włączyć się w projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do reCYClingu, by wesprzeć stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny i fundacji Wsparcie na Starcie w walce z rakiem piersi. Można także kupić biustopozytywne cegiełki wspierające ten cel i ściągnąć na telefon bezpłatną BIUSTOapkę, która m.in. przypomina o samobadaniu piersi.
Inwestycje PGE w sieci dystrybucyjne wzmacniają bezpieczeństwo dostaw energii
Zapewnianie bezpieczeństwa energetycznego kraju oznacza inwestycje nie tylko w nowe moce, ale również w sieci dystrybucyjne. PGE konsekwentnie inwestuje w infrastrukturę elektroenergetyczną. Nowe moce przyłączeniowe zwiększają szansę na przyciągnięcie nowych inwestorów oraz na rozwój lokalnej przedsiębiorczości i usług.
Wzrasta liczba pacjentów pod respiratorami w domach, których NFZ nie obejmuje kontraktem
W 2023 roku liczba pacjentów przebywających pod respiratorami w domach, pozostających poza kontraktem i niemieszczących się w limitach Narodowego Funduszu Zdrowia, przekroczyła 2 tysiące osób. Kwota nierozliczonych świadczeń wobec pacjentów przebywających pod respiratorami w domach od 2015 roku do dzisiaj przekroczyła 150 mln zł, co jest kwotą równą zaledwie ok. 2,1 proc. zysku NFZ za 2022 rok, który wyniósł 7,24 mld zł.
Pap 
Miejska mobilność na piechotę
Choć to podstawa ruchu w mieście, to nierzadko umyka naszej uwadze w debacie publicznej o miejskiej mobilności - wysoka jakość infrastruktury dla pieszych jest gwarantem mobilności przyjaznej dla ludzi i środowiska.
Cena, przebieg, rocznik. Testy bezpieczeństwa na szarym końcu. Czym kierują się Polacy podczas zakupu używanego auta?
Przy wyborze auta z rynku wtórnego Polacy kierują się przede wszystkim ceną. Tuż za nią, z niemal identyczną liczbą wskazań, plasują się: rocznik oraz przebieg. Nabywcy chcą także znać historię serwisową i wypadkową pojazdu - wynika z badań serwisu autobaza.pl. Co jeszcze wpływa na motoryzacyjne wybory i w jaki sposób świadczy to o świadomości kupujących? Analizują eksperci autobaza.pl.
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat