Promocja marki to obowiązkowy element w strategii marketingowej, jeśli chcesz pozyskiwać nowych klientów. Ciężko jednak zadbać o skuteczny marketing, kiedy jako mała firma z niedużym budżetem próbujesz swoich sił w mediach społecznościowych bądź innych reklamach internetowych. Zwłaszcza że musisz konkurować z wielkimi firmami, które na pstryknięcie mogą zainwestować kilkadziesiąt tysięcy złotych w internetową reklamę firmy. W takiej sytuacji konieczna będzie zmiana formy marketingu na taką, dzięki której niskim kosztem zaczniesz zyskiwać lojalnych i stałych klientów sklepu. Pomogą Ci w tym torebki papierowe z nadrukiem. W tym artykule dowiesz się, jak torby papierowe ekologiczne poprawią sprzedaż w Twojej firmie oraz ile kosztuje taka forma marketingu. Zapraszamy!
Umocnienie się na pozycji lidera krajowej branży GOZ, patent na konstrukcję dla farm fotowoltaicznych, nagrodzony innowacyjny produkt przeznaczony do likwidacji wyrobisk górniczych oraz prace nad nowymi technologiami recyklingu odpadów z OZE prowadzone przez Centrum Badań i Rozwoju GOZ - tak w skrócie wyglądał 2023 rok w projektach gospodarki cyrkularnej prowadzonych przez PGE Ekoserwis, spółkę z Grupy PGE i lidera GOZ w Polsce.
Są dwie przyczyny, które wyprowadziły rolników na drogi - unijna polityka rolna i zbyt szerokie otwarcie na produkty rolne z Ukrainy. Wcześniej problemy były odczuwalne przede wszystkim przez tzw. kraje frontowe, czyli państwa bezpośrednio graniczące z Ukrainą. Dziś problem nadmiernego importu zaczynają odczuwać także rolnicy w kolejnych krajach członkowskich. Zwracana jest uwaga, że produkcja rolna w Ukrainie prowadzona jest bez stosowania takich restrykcji i wymogów, jakie muszą spełniać rolnicy unijni. Już tylko to narusza warunki konkurencji. Oprócz tego należy wziąć pod uwagę znacznie korzystniejsze warunki glebowe i klimatyczne, zwłaszcza w zakresie jakości gleb. Zupełnie inna jest również struktura, w której dominują ogromne przedsiębiorstwa rolne. To wszystko sprawia, że rolnictwo europejskie nie ma szans na równą konkurencję.
Podczas 32. Finału gorące serca Lovela i WOŚP już po raz czwarty będą bić tym samym rytmem. Tym razem na rzecz zdrowych płuc po pandemii i w trosce o bezpieczeństwo małych i dużych - od pierwszego oddechu.
Trwa przyjmowanie zgłoszeń do czwartej edycji konkursu „Inwestycja z perspektywą” na najciekawszą samorządową inwestycję współfinansowaną z UE. Serwis Samorządowy PAP zaprasza jednostki samorządu terytorialnego do przesyłania zgłoszeń, które poddamy pod głosowanie internautów. Celem konkursu organizowanego przez Serwis Samorządowy PAP jest promocja samorządowych inwestycji współfinansowanych z funduszy unijnych, a także chęć inspirowania innych do podejmowania podobnych inicjatyw.
Grupa PGE i Ørsted podpisały umowę z GE Vernova – reprezentowaną w Polsce przez GE Power Sp. z o.o. – oraz Polimex Mostostal, które jako konsorcjum zbudują lądową infrastrukturę niezbędną do wyprowadzenia mocy z projektu Baltica 2, jednego z dwóch etapów Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica.
Agencja Fitch Ratings podtrzymała rating kredytowy dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej na poziomie BBB+ oraz jego stabilną perspektywę.
Grupa Vectra, dostawca usług internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej oraz telefonii mobilnej i stacjonarnej, zwiększyła, do niemal trzech milionów, liczbę punktów adresowych (HP - Homes Passed) umożliwiających dostęp do internetu z prędkością rzędu 1,2 Gb/s.
Startuje kolejna edycja „MOCnych w biznesie”. To program dla tych, którzy chcą założyć lub rozwinąć własny biznes. Uczestnicy mogą wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach i webinarach, a także wygrać granty edukacyjne. Partnerami programu są Santander Bank Polska, Polska Fundacja Przedsiębiorczości i Polfund Fundusz Poręczeń Kredytowych S.A.
9 stycznia 2024 roku rozpoczęła się nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii digitalowej wizerunkowej marki WeNet pod hasłem „Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet”. W spotach reklamowych zobaczymy nową Ambasadorkę WeNet Maję Włoszczowską, jedną z najbardziej rozpoznawalnych zawodniczek w kolarstwie górskim na świecie oraz Roberta Korzeniowskiego, czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym, który od ponad 2 lat aktywnie rozwija swój biznes, korzystając z wsparcia profesjonalnych Doradców Internetowych WeNet. Spoty reklamowe kampanii będą wspierały szeroko zakrojone działania digital.