Pojazd, który ma trafić do taboru zakładu, musi spełniać normy przedstawione w specyfikacji. Autobus musi być wyprodukowany w latach 2003-2004, posiadać dwoje drzwi, jego długość powinna wynosić od 11 do 12 metrów, a silnik o pojemności ok. 6800 cm3 powinien spełniać normy euro 3. Ponadto pojazd powinien być niskopodłogowy i posiadać automatyczną skrzynię biegów.
Tymczasem Radomsko ogłosiło przetarg na zakup 8 fabrycznie nowych autobusów: 4 z silnikiem diesel'a, który spełnia normy euro 6 oraz 4 autobusy hybrydowe. Pojazdy zostaną kupione ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Z kolei 25 nowych hybrydowych autobusów wyjedzie w styczniu na ulice Tomaszowa. Poza tym do taboru trafi także 5 autobusów elektrycznych. Również w tym przypadku zakup pojazdów umożliwiły środki unijne. Tomaszów pozyskał 34 mln zł na transport niskoemisyjny.