- CIT to przede wszystkim informacja turystyczna kierowana do turystów przyjeżdżających do Piotrkowa, aby zwiedzić miasto I dowiedzieć się, co ciekawego mogą tutaj zobaczyć, gdzie przenocować, itp. Oczywiście będziemy również obsługiwać mieszkańców naszego miasta - mówi Marta Skórka p. o. kierownika CIT w Piotrkowie.
Centrum ma zamiar promować także region piotrkowski. W tym celu nawiązano współpracę z Regionalną Organizacją Turystyczną Województwa Łódzkiego. - Piotrków i region piotrkowski, od dłuższego czasu mają wpływ na to, co dzieje się w naszej organizacji. Myślę, że teraz będziemy mieli realnego partnera roboczego - wyjaśnia Tomasz Koralewski, reprezentant Regionalnej Organizacji Turystycznej województwa łódzkiego.
Remont pomieszczeń, w których znajduje się nowe centrum kosztował nieco ponad 120 tysięcy złotych i został w pełni sfinansowany z budżetu miasta.