Jak wykorzystać najnowsze technologie w procesie uczenia, jak efektywnie uczyć się i zapamiętywać, jak radzić sobie ze stresem, jak zdobyć wymarzoną pracę w przyszłości, wybrać etat czy samozatrudnienie, a może karierę naukową? Takie dylematy pomagali uczniom III LO w Piotrkowie rozwiać organizatorzy warsztatów prowadzonych w ramach projektu Uniwersytetu Łódzkiego „Start w karierę”.
Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.
15 maja podczas spotkania w III LO studenci z kół naukowych Uniwersytetu Łódzkiego pokazali licealistom, jak zaplanować swoją ścieżkę kariery oraz podpowiedzieli, czego oczekują przyszli pracodawcy.
To już trzecia edycja projektu UŁ „Start w karierę”. Tegoroczna ma zwrócić uwagę uczniów szkół średnich na postawy prorozwojowe, promocję samodzielnej edukacji oraz dopasowanie kierunków kształcenia młodych ludzi do wymagań przyszłych pracodawców. Towarzyszy jej maksyma Thomasa Edisona „Nie przepracowałem ani jednego dnia w życiu. Wszystko, co robiłem, to była przyjemność”.
Komentarze 0