Stracił panowanie nad kierownicą - zginął na miejscu

Poniedziałek, 26 grudnia 201123
W Boże Narodzenie w godzinach popołudniowych w miejscowości Wola Kamocka w gminie Grabica doszło do tragicznego wypadku.
Stracił panowanie nad kierownicą - zginął na miejscu

- Z dotychczasowych ustaleń wynika, że kierujący samochodem osobowym opel vectra na prostym odcinku drogi utracił panowanie nad pojazdem w wyniku czego zjechał na lewe pobocze i uderzył w drzewo. W wyniku odniesionych obrażeń 23-letni kierujący poniósł śmierć na miejscu - informuje Adam Kolasa z KWP w Łodzi.

Policjanci pod nadzorem prokuratury wyjaśniają okoliczności wypadku.


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (23)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

maddox ~maddox (Gość)01.01.2012 11:53

"Piotr" napisał(a):
W tym wypadku fakty są takie, że nie wiemy jaką prędkością jechał samochód.
Wnioski można by było wyciągać dopiero na podstawie np odczytu "czarnej skrzynki" z zapisem ostatnich powiedzmy 5 minut.


Inną sprawą jest jednak fakt, że prędkość była niedostosowana do warunków i umiejętności, gdyż nie był w stanie opanować samochodu i się rozwalił na drzewie.

00


maddox ~maddox (Gość)01.01.2012 11:49

"zet" napisał(a):
bzdura!!! czujnik abs wychwytuje roznice predkosci zwiazana z utrata przyczepnosci lub zblokowaniem kół.sygnał na zegar idzie z czujnika ewentualnie w starszych autach linki od skrzyni biegów.


Oczywiście że bzdura. Inna sprawa, że w Oplach ten sygnał jest chyba wykorzystywany w wyświetlaczu zintegrowanym, własnie do obliczania prędkości. Ale na pewno nie jest to podstawa działania prędkościomierza.

00


radoxim ~radoxim (Gość)01.01.2012 10:11

jasne ze szkoda niektórzy zabijaja drugiego człowieka i zyja do 70 a Tutaj jena zle podjeta decyzja i koniec

00


... ~... (Gość)31.12.2011 20:49

szkoda chlopaka byl duszą towarzystwa wspulczuje rodzinie i jego dziewczynie

00


ketiowlp ~ketiowlp (Gość)30.12.2011 22:16

BraVo dla PTB masz racje te drzewa przy drodze są nie potrzebne sam wiem ze mam szczęście by uniknąć tego auto zawiesiło sie na wysoko ściętym pniiu (przed zimą w tamtym roku ścinali topole przy drodze) tydzien pózniej moja znajoma miała to samo prawie w tym samym miejscu pień wgniótł próg od strony kierowcy i auto padło na bok .Oboje jestesmy cali oboje sie tym cieszymy tylko dla tego ze nie było tam drzewa. dodając to jechałem jakieś 90/h ona jeszcze mniej.Moze powinienem zwolnic ale to juz jak to sie mówi < Mądry Polak po szkodzie>

00


kayyyaa ~kayyyaa (Gość)27.12.2011 22:38

ale co to da teraz pisanie CO BY BYŁO GDYBY...
chłopaka niestety już nie ma i nic mu życia nie wróci...
współczucia ogromne dla najbliższych i jego dziewczyny

00


radoxim ~radoxim (Gość)27.12.2011 14:18

szkoda tego chłopaka był grzeczny i sympatyczny zawsze , szkoda ze głupota wzięła góre

00


Piotr Piotrranga27.12.2011 10:20

"muniek" napisał(a):
W vectrze sygnal do predkosciomierza brany jest z ABS-u


Może być brany z ABS-u ale elektronika kontrolująca ABS kontroluje prędkość OBROTOWĄ koła, nadal to nie jest prędkość samochodu ponieważ pozostałe opisane zjawiska przy utracie przyczepności zachodzą tak samo.

"ktos" napisał(a):
Umówmy się, że gdyby jechał 50 czy 60 to pewnie by przeżył. Może nie było to 180, ale wolno też nie bylo.


Komentarz napisałem bo wyciąganie pochopnych wniosków na podstawie de facto układu fusów ( tak naprawdę ta wskazówka mogła przy uderzeniu zablokować si ę w dowolnym położeniu)może być krzywdzące. W tym wypadku fakty są takie, że nie wiemy jaką prędkością jechał samochód.
Wnioski można by było wyciągać dopiero na podstawie np odczytu "czarnej skrzynki" z zapisem ostatnich powiedzmy 5 minut.

00


zet ~zet (Gość)27.12.2011 08:49

"muniek" napisał(a):
W vectrze sygnal do predkosciomierza brany jest z ABS-u

kto ci takich bzdur naopowiadał??

00


zet ~zet (Gość)27.12.2011 08:48

"Sid" napisał(a):
Ktoś napisał że prędkościomierz odczytuje prędkośc z czujnika ABS...

bzdura!!! czujnik abs wychwytuje roznice predkosci zwiazana z utrata przyczepnosci lub zblokowaniem kół.sygnał na zegar idzie z czujnika ewentualnie w starszych autach linki od skrzyni biegów.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat