Sprawdzą w Internecie, ile muszą płacić za wodę

Strefa FM Wtorek, 02 października 20123
Od 1 października klienci Zakładu Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej w Tomaszowie Mazowieckim mają możliwość korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. - Wprowadzenie systemu ma na celu ułatwienie i usprawnienie obsługi mieszkańców - mówi Jakub Pietkiewicz, pełnomocnik prezydenta miasta.

- Chodzi o to, aby mieszkańcy w celu uzyskania podstawowych informacji nie musieli udawać się do spółki osobiście. Będzie można te informacje sprawdzić przez Internet. W systemie będzie można znaleźć informacje na temat wystawionych faktur, opłaconych i nieopłaconych należności, na temat bieżącego salda. Znajdą się tam także informacje o ostatnim odczycie i dokładne specyfikacje zafakturowanych usług. Aplikacja dostępna jest na stronie internetowej spółki. Wcześniej jednak z dowodem osobistym należy odebrać identyfikator i hasło dostępu w jej siedzibie – podaje Jakub Pietkiewicz.

Po identyfikator i hasło dostępu można zgłaszać się od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00 z dowodem tożsamości.

(Strefa FM)


Zainteresował temat?

1

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (3)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Marek Marecki Polska ~Marek Marecki Polska (Gość)02.10.2012 12:47

Jak zniknie ta WŁADZA !!

00


Gość ~Gość (Gość)02.10.2012 12:43

"zuza" napisał(a):


chyba już coś podobnego jest i u nas.

00


zuza ~zuza (Gość)02.10.2012 12:06

super sprawa!!!a kiedy cos takiego w piotrkowie sie pojawi

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat