Rewolucja w rozkładzie jazdy MZK

Strefa FM Środa, 22 lipca 2009152
Rewolucyjne zmiany rozkładzie jazdy MZK w Piotrkowie. Zlikwidowana zostanie obecna trasa na której jeździ linia nr "2". Z mapy komunikacyjnej miasta zniknie również "13", ale zastąpi ją właśnie "dwójka", która przejmie przystanki obsługiwane przez "13". Duże zmiany nastąpią również na liniach nr "1", i "9". Mniejsze zmiany dotyczą "5", "6" i "10", które jednak według nowego rozkładu nie będą jeździć koło Hali Targowej.
Rewolucja w rozkładzie jazdy MZK

- Wiem, że będą problemy. Wszyscy musimy przez to przejść. Zarówno kierowcy jak i inni pracownicy MZK mają bardzo dużo pracy w związku z wprowadzanymi zmianami. Dla mieszkańców to też jest utrudnienie, bo będą musieli się przyzwyczaić do nowego układu. Nie są to jednak powody, aby nie wprowadzać zmian - powiedział Zbigniew Stankowski prezes MZK. Nowy rozkład jazdy wejdzie w życie od 22 sierpnia.

 


Linia 0

Linia 1

Linia 2

Linia 3

Linia 4

Linia 5

Linia 6

Linia 7

Linia 8

Linia 9

Linia 10


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (152)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

szpiegus ~szpiegus (Gość)11.08.2009 07:53

"I-Love-MZK" napisał(a):
Oczywiście - zgadzam się i dlatego też uważam, że w Piotrkowie nie będzie dobrej komunikacji. Dla mnie jedynym wyjściem jest likwidacja MZK, ogłoszenie przetargu w celu znalezienie nowego przewoźnika.


Likwidacja MZK?? chłopie a prywatny przewoźnik jak pojawi sie Inspekcja Transportu Drogowego zniknie z ulic miasta i wtedy czym się bedziesz poruszał?:/ Komunikacja musi byc miejska inaczej tak jak w wielu miastach Polski gdzie postawiono na prywaciarzy autobusy się sypią a jak wchodzi Inspekcja to następuje paraliż miasta. Zauważ ze to miasto dyktuje przewoznikom ceny za bilet abyś nie musiał przepłacać jakby przewoźnik prywatny wszedł do Piotrkowa to bilet musiałby miec na poziomie 5 zeta aby mu się to opłacało :/ Dlatego to co nazywacie dopłatami to na zachodzie nazywa się refundacją poniesionych kosztów na przewóz osób bo misto dopłaca do wszystkich biletów nawet tych niby całych :/

00


broda ~broda (Gość)10.08.2009 19:41

"lokalny-patriota" napisał(a):
Jeśli by autobusy MZK kursowały z taką częstotliwością jak minibusy to wiadome jest to, że każdy by wolał podróżować wygodnym MZK niż obskurnym minibusem. Czy jest tu jeszcze coś do tłumaczenia?


Taaaa. I tak jak minibusy około 18 zjeżdżały do zajezdni.

00


obywatel RP ~obywatel RP (Gość)10.08.2009 18:19

Fakt , że są rewolucyjne zmiany w rozkładzie mzk. Ale nie wyobrażam sobie tego rozkładu w funkcjonowaniu. Przecież to jest paranoja, że np w niedziele i świeta niektóre kursy na liniach rozpoczynają się prawie od godziny 11. A jak np ci co nie mają auta jak mają dojechac rano do kościoła???

00


I Love MZK ~I Love MZK (Gość)10.08.2009 10:32

"lokalny-patriota" napisał(a):
Jeśli by autobusy MZK kursowały z taką częstotliwością jak minibusy to wiadome jest to, że każdy by wolał podróżować wygodnym MZK niż obskurnym minibusem. Czy jest tu jeszcze coś do tłumaczenia?
Fakt że minibusy musiałby się przekwalifikować na inny rodzaj robienia interesu ale miasto by miało normalną , jeżdzącą komunikację, zresztą w chwili ogromnych zmian w częstotliwościach kursowania - bo do ogromnych by musiało dojść, napewno kierowcy m-busów znależli by etaty w MZK.
A może miastu zależy na tym by było inaczej, niż normalny rozkład MZK?


W pełni się z Tobą zgadzam, jednak jak widać kolesiostwo zwycięża nad racją stanu Miasta.

00


lokalny patriota ~lokalny patriota (Gość)10.08.2009 09:30

Jeśli by autobusy MZK kursowały z taką częstotliwością jak minibusy to wiadome jest to, że każdy by wolał podróżować wygodnym MZK niż obskurnym minibusem. Czy jest tu jeszcze coś do tłumaczenia?
Fakt że minibusy musiałby się przekwalifikować na inny rodzaj robienia interesu ale miasto by miało normalną , jeżdzącą komunikację, zresztą w chwili ogromnych zmian w częstotliwościach kursowania - bo do ogromnych by musiało dojść, napewno kierowcy m-busów znależli by etaty w MZK.
A może miastu zależy na tym by było inaczej, niż normalny rozkład MZK?

00


I Love MZK ~I Love MZK (Gość)10.08.2009 07:49

"Piotrkowianin" napisał(a):
Nie zapominaj, że MZK jest spółką, w której 100% udziałów posiada miasto i wszelkie zmiany muszą być zatwierdzone przez Radę Miasta, w której większość posiadają kolesie razem - to również kolesie Krzysztofa Q.


Oczywiście - zgadzam się i dlatego też uważam, że w Piotrkowie nie będzie dobrej komunikacji. Dla mnie jedynym wyjściem jest likwidacja MZK, ogłoszenie przetargu w celu znalezienie nowego przewoźnika.

00


cimcirimci- ~cimcirimci- (Gość)09.08.2009 16:35

jeśli MZK mają konkurencje wsrod minibusow to niech zmienia godziny jazd MZK na takie aby byly ok 2-5 min wczesniej od minibusow. ;d

00


Piotrkowianin ~Piotrkowianin (Gość)09.08.2009 11:24

Nie zapominaj, że MZK jest spółką, w której 100% udziałów posiada miasto i wszelkie zmiany muszą być zatwierdzone przez Radę Miasta, w której większość posiadają kolesie razem - to również kolesie Krzysztofa Q.

00


I Love MZK ~I Love MZK (Gość)08.08.2009 16:58

"Piotrkowianin" napisał(a):
Jak to czemu? Temu, że zamiast jeżdzić autobusamu MZK, jeździcie minibusami, dzięki czemu MZK ma mniejsze wpływy z biletów i nie ma na autobusy. A za niską częstotliwość podziękuj naszemu prezydentowi i radnym, którzy nie dali pieniędzy na normalną komunikację. Przy sprawnie działającej komunikacji wpływy z biletów pokrywają 50 lub nawet więcej % kosztów jej działania (tak jest w wielu polskich miastach), a nie ok. 30%, jak u nas.
Ale prezydent robi wszystko co może, żeby przypadkiem nie wyrządzić krzywdy Pierwszemu Minibusiarzowi Piotrkowa - Krzysztofowi Q.


Bawi mnie to co piszesz o minibusach - jeśli minibusy zabierają klientów(a tak jest) to MZK nie powinno z tego powodu płakać a podjąć rękawice i stworzyć konkurencyjną ofertę przejazdów. Niestety Zakład działa nadal wedle zasad stworzonych przez komunizm a nie wymogi jakie na nie nakłada wolność rynkowa. Co do Prezydenta i radnych to się zgadzam!!!

00


Piotrkowianin ~Piotrkowianin (Gość)08.08.2009 15:02

Jak to czemu? Temu, że zamiast jeżdzić autobusamu MZK, jeździcie minibusami, dzięki czemu MZK ma mniejsze wpływy z biletów i nie ma na autobusy. A za niską częstotliwość podziękuj naszemu prezydentowi i radnym, którzy nie dali pieniędzy na normalną komunikację. Przy sprawnie działającej komunikacji wpływy z biletów pokrywają 50 lub nawet więcej % kosztów jej działania (tak jest w wielu polskich miastach), a nie ok. 30%, jak u nas.
Ale prezydent robi wszystko co może, żeby przypadkiem nie wyrządzić krzywdy Pierwszemu Minibusiarzowi Piotrkowa - Krzysztofowi Q.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat