Nietrzeźwy kierowca przewoził dzieci

Strefa FM Poniedziałek, 18 listopada 201320
Przewoził dzieci będąc pod wpływem alkoholu. Piotrkowscy policjanci zatrzymali w poniedziałek rano nietrzeźwego kierowcę gimbusa.
fot. archwium KWP Łódźfot. archwium KWP Łódź

- Piotrkowscy policjanci od samego rano prowadzili działania „Trzeźwy poranek”. Skontrolowali w sumie 231 kierowców. Kilka minut przed 8 rano w Dąbrowie nad Czarną zatrzymali do kontroli 49-letniego kierowcę gimbusa, który przywiózł właśnie do szkoły kilkanaścioro dzieci. Po badaniu na zawartość alkoholu okazało się, że kierowca wydmuchał 0,22 promila. Policjanci powiadomili pracodawcę (PKS Mobilis), który skierował na miejsce innego pracownika - mówi Ewa Drożdż z KMP w Piotrkowie Trybunalskim.

Mężczyzna może stracić prawo jazdy nawet na trzy lata. Niewykluczone, że straci też pracę.

(Strefa FM)


Zainteresował temat?

8

2


Zobacz również

reklama

Komentarze (20)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

taki jeden ~taki jeden (Gość)18.11.2013 20:33

"Piotrkowianin" napisał(a):
A czy Ty wiesz, że we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Irlandii, Danii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Włoszech, Grecji, Finlandii, Szwecji i Holandii dopuszczalna zawartość alkoholu we krwi wynosi 0,5 promila, a w Wielkiej Brytanii nawet 0,8 promila?


So what? Przecież ten pan prowadził samochód w Polsce?
A czy wiesz, że w Arabii Saudyjskiej można poślubić dziewięciolatkę, a we Francji wziąć kolegę za żonę? W Anglii można jeździć po lewej stronie drogi, a w Singapurze powieszą cię w jakiś piątek za posiadanie narkotyków?
***
Zupełnie nie rozumiem, Drogi Piotrkowianinie o co Ci chodziło.

"mol" napisał(a):
Jeśli o 8:00 wydmuchał 0.22 to bardzo możliwe, że o 8:30 wynik byłby już <0.2 promila i tym samym mógłby legalnie prowadzić pojazd.


Też fajny argument...
A gdyby facet, który potrącił pieszego na pasach jechał 20 sekund później, to by go nie potrącił.

00


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)18.11.2013 19:49

"Piotrkowianin" napisał(a):
A zmęczona kobieta nie? One też się męczą.


Racja. Przez przypadek zdyskryminowałem kobiety. :) Wszystkie panie oczywiście przepraszam, i prostuję, że zmęczona kobieta za kółkiem stwarza większe zagrożenie niż facet (albo kobieta) z niewielką ilością alkoholu we krwi. :)

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga18.11.2013 19:31

"Al-Bundy" napisał(a):
Zmęczony facet za kółkiem stwarza o wiele większe zagrożenie, niż ten co ma 0,2 promila alkoholu.

A zmęczona kobieta nie? One też się męczą.

00


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)18.11.2013 19:26

"Piotrkowianin" napisał(a):
A czy Ty wiesz, że we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Irlandii, Danii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Włoszech, Grecji, Finlandii, Szwecji i Holandii dopuszczalna zawartość alkoholu we krwi wynosi 0,5 promila, a w Wielkiej Brytanii nawet 0,8 promila?


Ano właśnie. A to w obiegowej opinii Polacy i Rosjanie mają "najmocniejsze głowy" do picia. A przepisy sugerują coś zupełnie innego. Dziwne trochę te nasze przepisy. Zmęczony facet za kółkiem stwarza o wiele większe zagrożenie, niż ten co ma 0,2 promila alkoholu. No ale przyrządów do pomiaru zmęczenia przecież nie ma, a alkomaty są.

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga18.11.2013 19:11

"gosc" napisał(a):
czy ty wiesz co piszesz, pozwoliłbyś swoje dzieci wozić trzeźwiejącym ludziom po wczorajszej imprezie.

A czy Ty wiesz, że we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Irlandii, Danii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Włoszech, Grecji, Finlandii, Szwecji i Holandii dopuszczalna zawartość alkoholu we krwi wynosi 0,5 promila, a w Wielkiej Brytanii nawet 0,8 promila?

00


jjj ~jjj (Gość)18.11.2013 16:25

Do gość: 0,22 promila jest nieodczuwalne. Nikt nie jest w takim stanie pijany. Pewnie kilka minut później kierowca miał już dopuszczalną wartość alkoholu we krwi i nie było problemu.

00


zofia ~zofia (Gość)18.11.2013 15:12

bardzo dobrze powinni jak najwiecej łapac pijanych ,nieodpowiedzialnych kierowców, nie rozumiem wogóle kierowcy zawodowi zeby sobie popijali a potem jezdzic obojetnie jakim samochodem karac i to surowo

00


psina lesina ~psina lesina (Gość)18.11.2013 15:07

"mol" napisał(a):
Jeśli o 8:00 wydmuchał 0.22 to bardzo możliwe, że o 8:30 wynik byłby już <0.2 promila i tym samym mógłby legalnie prowadzić pojazd.


bzdura,jeśli zawartość alkoholu we krwi kierowcy wynosi od 0,2 &#8240; do 0,5 &#8240; to jego stan określa się mianem po spożyciu, a jazda autem w takim przypadku stanowi wykroczenie,czyli musiał by mieć co najwyżej 0,19.

00


gość ~gość (Gość)18.11.2013 12:20

czy ty wiesz co piszesz, pozwoliłbyś swoje dzieci wozić trzeźwiejącym ludziom po wczorajszej imprezie.

00


Imię Imięranga18.11.2013 12:16

I kolejne pytanie, czy był to pierwszy czy drugi wynik badania? Jeśli pierwszy wynik jest pozytywny należy powtórzyć badanie po 30 minutach. Jeśli o 8:00 wydmuchał 0.22 to bardzo możliwe, że o 8:30 wynik byłby już <0.2 promila i tym samym mógłby legalnie prowadzić pojazd.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat