Kolizja na rondzie Sulejowskim

Sobota, 29 czerwca 201330
Do groźnie wyglądającej kolizji doszło dziś (29 czerwca) ok. godziny 14.40 na rondzie Sulejowskim w Piotrkowie.
fot. A. Wiktorowiczfot. A. Wiktorowicz
fot.  A. Wiktorowicz

- Doszło do kolizji dwóch aut. Jadący od strony centrum nie ustąpił pierwszeństwa, wymusił pierwszeństwo na zjeździe z ronda Sulejowskiego i doszło do zderzenia dwóch aut osobowych. Pani – kierowca jednego z aut – została zabrana przez zespół ratownictwa medycznego do szpitala. Drugi kierowca większych obrażeń nie ma. Jest teraz przesłuchiwany przez policję – mówił tuż po zdarzeniu st. kpt. Wojciech Pawlikowski z PSP w Piotrkowie. – Policja prowadzi swoje czynności dochodzeniowe, a my sprzątamy jezdnię z płynów eksploatacyjnych, które się rozlały.


Zainteresował temat?

6

4


Zobacz również

reklama

Komentarze (30)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Piotrkowianin Piotrkowianinranga02.07.2013 10:16

"szeryf" napisał(a):
Bzdura, na Rondzie Sulejowskim nie mogę jeździć zewnętrznym pasem w kółko nie zmieniając pasa ruchu. Jadąc zewnętrznym pasem i nie zmieniając go wjadę w Śląską. A ponieważ ani nie zmieniam pasa, ani nie zmieniam kierunku jazdy, nie daję kierunkowskazu. W którym miejscu zmieniam tutaj pas ruchu?
http://postimg.org/image/qbav2vnvl/
Tylko nie pisać mi tutaj o opuszczaniu ronda, bo takiego przepisu nie ma.

Częściowo masz rację, bo oznakowanie poziome na tym rondzie woła o pomstę do nieba! Tam są co najmniej 3 błędy. Kto to zaprojektował, zatwierdził i wykonał? Ekipa czwartoklasistów z Wadlewa?

00


mool ~mool (Gość)02.07.2013 08:41

"szeryf" napisał(a):
Tylko nie pisać mi tutaj o opuszczaniu ronda, bo takiego przepisu nie ma.

A jaki znak miałeś wjeżdżając na to skrzyżowanie? Czy nie był to czasem znak C12 ruch okrężny, który to znak definiuje jak odbywa się ruch, jak wygląda kierunek jazdy (wokół wyspy). "Odjechanie" od wyspy jest zmianą kierunku jazdy.

00


szeryf ~szeryf (Gość)01.07.2013 23:35

"tutaj" napisał(a):
możesz sobie jeździć do śmierci dookoła, nie zmieniając pasa ruchu


Bzdura, na Rondzie Sulejowskim nie mogę jeździć zewnętrznym pasem w kółko nie zmieniając pasa ruchu. Jadąc zewnętrznym pasem i nie zmieniając go wjadę w Śląską. A ponieważ ani nie zmieniam pasa, ani nie zmieniam kierunku jazdy, nie daję kierunkowskazu. W którym miejscu zmieniam tutaj pas ruchu?
http://postimg.org/image/qbav2vnvl/
Tylko nie pisać mi tutaj o opuszczaniu ronda, bo takiego przepisu nie ma.

00


tutaj tutajranga01.07.2013 23:17

Szeryfie, wyobraź sobie kółko, a w tym kółku mniejsze kółka. To jest rondo. Kiedy wjedziesz na to kółko, możesz sobie jeździć do śmierci dookoła, nie zmieniając pasa ruchu - i co za tym idzie - nie sygnalizując tego zamiaru.W chwili, kiedy zechcesz to kółko opuścić, przecinasz linię kółka, więc zmieniasz pas ruchu. Nie umiem tego lepiej wytłumaczyć,

00


szeryf ~szeryf (Gość)01.07.2013 22:59

"xyz" napisał(a):
zawsze zjeżdżając z ronda musisz to zasygnalizować,


Podaj mi podstawę prawną na potwierdzenie tego, co piszesz. Na razie rzucasz "faktami" zasłyszanymi od szwagra na imieninach. Mnie interesują konkrety, czyli przepis, na który się powołujesz.

00


xyz ~xyz (Gość)01.07.2013 22:41

zawsze zjeżdżając z ronda musisz to zasygnalizować,nawet na najmniejszym rondzie w Piotrkowie, polna-kostromska, to też jest rondo i tam też powinieneś użyć kierunkowskazu w prawo i nie pieprz głupot.

"szeryf" napisał(a):

00


Judasz ~Judasz (Gość)01.07.2013 16:01

Właśnie na rondzie znowu doszło do stłuczki. W tym samym miejscu.

00


szeryf ~szeryf (Gość)01.07.2013 09:57

"gosc-1" napisał(a):
Zjeżdżasz z ronda? zjeżdżasz, więc musisz to zasygnalizować.


Sygnalizuję zmianę kierunku lub pasa ruchu, a nie zjazd z ronda. Jeśli podczas zjazdu z ronda nie zmieniam ani pasa, ani kierunku (bo oznakowanie poziome prowadzi prosto), to nie daję kierunkowskazu.

00


Przekora:) ~Przekora:) (Gość)30.06.2013 23:25

Nie będę się wypowiadał na temat kierunkowskazów bo i tak co niektórzy nie zmienią zdania na ten temat ale pewne jest, że od strony ul. Kopernika stoi znak "STOP" i dojeżdżając do skrzyżowania należy ustąpić pierwszeństwa każdemu poruszającemu się drogą do której się dojeżdża. Pozdro

00


ania aniaranga30.06.2013 19:28

Droga z pierwszeństwem prowadzi na tą Śląską. Tak patrząc nie jest to już rondo, więc jak najbardziej nie powinno się już kierunku podawać. Jednak chcąc dalej kręcić się, bądź powiedzmy wyjechać na Sulejowską - trzeba byłoby dać kierunek lewy. Czyli kierunek prawo TRZEBA dać mijając zjazd na Kopernika, później go wyłączyć i jechać w stronę Śląskiej i ... modlić się, żeby na tym stopie każdy stanął i w ciebie nie przyłożył.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat