TERAZ2°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

Zarządzanie wiedzą – klucz do skutecznej organizacji codzienności

czw., 2 czerwca 2016 11:15
Każde przedsiębiorstwo gromadzi, przetwarza, a następnie, w mniej lub bardziej efektywny sposób, wykorzystuje pozyskane informacje. To właśnie ta niezbędna wiedza o klientach, adresy firm, numery telefonów, informacje o zaległościach w płatności czy dane o produktach i stanach magazynowych, budują codzienną rzeczywistość funkcjonowania Twojej firmy. Jeśli chcesz skutecznie zarządzać danymi i całościowo usprawnić organizację pracy, wybierz dobry, wspierający system informatyczny, na przykład CRM.
Zdjęcie

CRM – źródło wiedzy w Twojej firmie

Nowoczesny, informatyczny system zarządzania relacjami z klientami, jakim jest właśnie CRM, pozwala na gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie i analizowanie danych o wartości biznesowej, a dotyczących Twoich klientów. To niezawodne i niezwykle bezpieczne rozwiązanie stanowi podstawę funkcjonowania coraz większej ilości przedsiębiorstw. Praca w trybie online, jaką zapewnia dostęp przez przeglądarkę internetową, pozwala korzystać z zasobów wiedzy wszystkim użytkownikom, w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu. Poza tym scentralizowanie systemu eliminuje konieczność synchronizacji wielu rozproszonych baz danych istniejących na różnych komputerach.

 

Jak w pełni wykorzystać zgromadzone dane?

Punkt wyjścia stanowi tutaj stworzenie kompleksowej bazy danych, zawierającej rzetelne, na bieżąco aktualizowane informacje dotyczące klientów i kontrahentów. Zebranie wszystkich niezbędnych dla funkcjonowania Twojej firmy informacji w jednym miejscu, umożliwia pełne i efektywne ich wykorzystanie. Wdrożenie systemu CRM zapewnia użytkownikom stały dostęp do potrzebnych informacji oraz pozwala na sprawny przepływ danych i permanentną ich aktualizację.

 

Akcja integracja

CRM umożliwia import danych z innych systemów, na przykład księgowych, służących do fakturowania, czy obsługujących magazyn. Zgromadzenie informacji w jednym miejscu pozwala na ich ujednolicenie, a w rezultacie lepsze wykorzystanie w procesie obsługi klienta.

Zarządzanie wiedzą operacyjną i analityczną

Gromadzenie danych o klientach i kontrahentach, takich, jak:

- dane adresowe,

- informacje o obrotach, płatnościach, sposobie finansowania zakupów, czy limitach kredytowych,

- historia i sposoby komunikacji,

- preferencje zakupowe, potrzeby czy dotychczasowe transakcje,

w połączeniu z informacjami o oferowanych produktach, stanach magazynowych, ustalonych cenach, stanowi podstawę wiedzy operacyjnej w firmie. Natomiast obszar analizy to przede wszystkim raportowanie i ocena danych statystycznych.

CRM jako system gromadzący i wiążący dane pochodzące z różnych części aktywności firmy oraz z różnych systemów informatycznych, pozwala wypracować pełną integrację zasobów informacyjnych, ułatwia do nich dostęp oraz pozwala na skuteczne zarządzanie nimi. Co w rezultacie owocuje większą efektywnością codziennej pracy oraz wyższą jakością obsługi klientów.

 

Zdobądź klucz do skutecznej organizacji pracy - wejdź na http://www.chromecrm.com/crm/ i dowiedz się jeszcze więcej!

Podsumowanie

    Komentarze 2

    reklama

    Dla Ciebie

    2°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio