Wyjeżdżała z parkingu, nie ustąpiła pierwszeństwa

Wtorek, 31 stycznia 201234
Starsza kobieta, wyjeżdżając fiatem uno z parkingu przy ul. Belzackiej (przy "Kwadracie"), nie zauważyła nadjeżdżającego opla zafira. Samochody zderzyły się. Dwie osoby zostały ranne.
Wyjeżdżała z parkingu, nie ustąpiła pierwszeństwa

- Ok. godz. 12.30 na ul. Belzackiej przy "Kwadracie" doszło do wypadku. Kierująca samochodem fiat uno, wykonując manewr cofania z zatoki parkingowej, nie ustąpiła pierwszeństwa przejazdu kierującemu samochodem opel zafira. W wyniku zderzenia dwie osoby zostały ranne, jedna z nich doznała poważniejszych obrażeń, pogotowie ratunkowe zabrało ją do szpitala - mówił z miejsca zdarzenia aspirant Robert Kukulski z Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego Komendy Miejskiej Policji w Piotrkowie. - W wyniku tego zdarzenia uszkodzone zostały dwa inne zaparkowane tam pojazdy. Ich uszkodzenia nie są jednak wielkie. Przyczyną wypadku będzie prawdopodobnie nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu. Kobieta, która włączała się do ruchu miała obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pojazdowi jadącemu ulicą Belzacką.

Fiatem uno kierowała starsza kobieta (po 60-tce). Doznała urazu głowy. - Po prostu wyjechala mi szybko z parkingu i nie zdążyłem wyhamować - mówił kierowca opla zafira. - Uderzyłem w tył, zjechałem na bok. Na razie jestem w szoku.

Ulica była zamknięta do czasu, aż strażacy uporali się z rozlanymi na drodze płynami samochodowymi. Kierowcy byli trzeźwi.

 

Foto: Jarek Mizera

Tekst: as

 

Otrzymaliśmy również zdjęcia na adres kontakt@epiotrkow.pl (fot. Kamil Misztela)


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

Komentarze (34)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

corey ~corey (Gość)01.02.2012 09:59

"tess" napisał(a):

Ale masz pojęcie...A jak ktoś złamie rękę to w szpitalu będzie godzinę a ręka się w siedem dni nie zrośnie i obrażenia będą powyżej siedmiu dni.A jeżeli osoba trafia do szpitala to na obecną chwile jest to wypadek drogowy.

00


LisiczkaXD ~LisiczkaXD (Gość)01.02.2012 09:29

"berta" napisał(a):
Bo młodzi to wszyscy jeżdżą jak ułomni.Nic przed autem nie widzą. Ani nic za autem. I po bokach też nic. Albo pijane toto albo naćpane albo szaleństwo czoło wypłukało.

Weź się zastanów co Ty bredzisz "osobo". Starsi jeżdżą perfekcyjnie??? Nie zgodzę się z tym. Może "osoba" samych takich młodych jak w opisie ma w otoczeniu. Nie wnikam.

00


EPI ~EPI (Gość)01.02.2012 09:14

"ogladacz" napisał(a):

Co za niechlujne pisanie! A takiego jak Ty, to złapać i posłać do szkoły na naukę pisania. I tak co pięć lat, aż do skutku.


tO jest jest prawie jak rasizm,a moźe ktoś nie jst biały i za taki komentarz dostaniesz zawiasy,przemyśl

00


lodzianin ~lodzianin (Gość)01.02.2012 08:40

jaki ten piotrkowianin madry w kazdym temacie. pewniestary samotny zgred co dzwoni na policje bo wiatr za mocno wieje albo ludzie chodza po trawie

00


Tartu Tarturanga31.01.2012 21:44

I dziwne, że uderzenie było nie w bok tylko dokładnie w tył auta.

00


Tartu Tarturanga31.01.2012 21:36

"Piotrkowianin" napisał(a):
Ktoś wie, dlaczego?


Bo żeby zaparkować tyłem musisz się ustawić odpowiednio. A tam ciężko czasem. Dlatego trzeba mieć na uwadze że ktoś będzie wyjeżdżał i nie jechać zaraz przy krawędzi. Wyjezdzając przodem też musisz się lekko wysunąć żeby coś widzieć jeszcze jak stoisz koło kombi z niezaklejony tylnymi szybami. A jak ktoś będzie zap... nie wiadomo ile i przy krawędzi to jest szansa że Cię puknie. Dlatego tu potrzebna jest zw. uprzejmość i zrozumienie innych użytkowników i odpowiednia prędkość.

Komentarz był edytowany przez autora: 31.01.2012 21:40

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga31.01.2012 21:25

"Tartu" napisał(a):
Przecież jak się tam tyłem wyjeżdża to nic nie widać

A nie można o tym pomyśleć i parkować tyłem, żeby potem wyjechać przodem? Tak jest o wiele łatwiej, niestety zdecydowana większość kierowców boi się tego jak diabeł święconej wody. Ktoś wie, dlaczego?

00


ketis ~ketis (Gość)31.01.2012 20:32

Odnośnie straży to pierwszy to sam. techniczny (sprz.do cięcia ,który umożliwi wydobycie osoby z pojazdu) ,drugi to sam. gaśniczy (w razie wystąpienia pożaru )takie procedury . ~spider na pewno nie chciałbyś żeby wydobywali cię z wraku za pomocą tzw młotka i przecinaka przy takiej technologi produkcji pojazdów .Więc nie dziw się że tak to wygląda.

00


Mathilde ~Mathilde (Gość)31.01.2012 20:26

"xXx" napisał(a):
pietrek masz rację ale ja bym to ograniczył tylko do ludzi powyżej 50 lat


Popieram! Prawo jazdy dopiero od 50 lat! Buractwu i dresiarstwu wioskowemu won!

00


Krzysiek Plackowski Krzysiek Plackowskiranga31.01.2012 20:23

"berta" napisał(a):
Bo młodzi to wszyscy jeżdżą jak ułomni.Nic przed autem nie widzą. Ani nic za autem. I po bokach też nic.


Wypraszam sobie! Nie można wrzucać wszystkich do jednego worka.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat