Piotrków Trybunalski ma nowe logo (AKTUALIZACJA)

Strefa FM Środa, 14 marca 2018101
Nowe logo zostało oficjalnie zaprezentowane w środę, a do użytku wejdzie 15. marca. Znak graficzny miasta to monogram dwóch liter – P i T. Inspirowane jest haftem krzyżykowym, który oglądać można w piotrkowskim muzeum, a także poprzednim logo utrzymanym w granatowo-czerwonej kolorystyce i przedstawiającym Piotrków na mapie Polski. Inne elementy wykorzystane w grafice to linia zabudowy Rynku Trybunalskiego, korona i herb miasta.

Ładuję galerię...

Spotkanie, na którym zaprezentowane zostało nowe logo, było elementem posiedzenia komisji kultury współuczestniczącej w pracach nad strategią promocji Piotrkowa Trybunalskiego na lata 2017-2021.

- Prace zostały już zakończone, ich wyniki potwierdzono podczas obchodów jubileuszu 800-lecia, wskazując na to, że mieszkańcy Piotrkowa Trybunalskiego są nie tylko dumni z naszego miasta, ale także chcą uczestniczyć w kwestiach dotyczących kreowania jego wizerunku. Efektem prac jest prezentowana księga znaków. Wspólne działania samorządu, ale także i mieszkańców Piotrkowa przejawiają się w haśle „Wielki plan - wspólna reprezentacja". Nowe logo ma potwierdzać, że Piotrków Trybunalski to miasto z bogatą historią, ale przede wszystkim nowoczesne, patrzące w przyszłość – powiedział Krzysztof Chojniak, prezydent Piotrkowa Trybunalskiego.

 

Jak podkreślił Maciej Kowalczyk, współtwórca nowej strategii, podczas prac najważniejsza była współpraca wszystkich środowisk, które chcą współkreować miasto. - Efekt końcowy to nie tylko samo logo, ale filozofia, marka dla miasta. W ramach przygotowań spotykaliśmy się z przedsiębiorcami, robiliśmy sondy wśród mieszkańców, badaliśmy opinie inwestorów i turystów. Ta wieloaspektowa marka ma bronić pozycji miasta na dwóch płaszczyznach – z jednej strony uwzględniać potrzeby mieszkańców, z drugiej świadomie budować komunikację z zewnętrznymi odbiorcami – powiedział.

 
Nowe logo ocenili radni miejscy. - Mam nadzieję, że podkreślany w strategii rozwój Piotrkowa przełoży się na rzeczywistość - skomentowała Marlena Wężyk-Głowacka, radna piotrkowskiej Rady Miasta.

- Projekt jest innowacyjny, znacznie odbiega od wyglądu logo, które dotychczas obowiązywało. Bardzo podoba mi się to, że występują tu elementy nawiązujące do historii naszego miasta, a sposób jego wykonania jest na tyle innowacyjny, że wybiega w przyszłość. Nasze logo jest przede wszystkim spójne ze strategią, która została przygotowana na najbliższe lata dla miasta Piotrkowa Trybunalskiego - ocenił Rafał Czajka, wiceprzewodniczący Rady Miasta.

 

Koszt strategii promocyjnej, której logo jest elementem to 60 tysięcy zł.

 

 

Zobacz animację zaprezentowaną podczas prezentacji loga.

 


Zainteresował temat?

13

25


Zobacz również

reklama

Komentarze (101)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

cwaniak z miejskiej gazowni ~cwaniak z miejskiej gazowni (Gość)14.03.2018 21:49

Tak wygląda defraudacja publicznych pieniędzy!!! z urzędu powinien zająć się tym prokurator!
Dość władzy nauczyciela!!!!

50


Leito ~Leito (Gość)14.03.2018 21:38

To twór tego samego artysty z d*** co popełnił logo Polskiej Agencji Kosmicznej

110


Witek ~Witek (Gość)14.03.2018 21:02

To coś to logo miasta ? To już przedszkolak lepiej by coś lepszego stworzył . Krótko mówiąc jakie władze miasta takie efekty pracy i logo

140


wojciech ~wojciech (Gość)14.03.2018 21:00

ło matko ! co to ma być ? ile za to dali 60 tys ? ktoś na głowę upadł chyba ! to jest podobne do wszystkiego ale nie do loga czegokolwiek !

150


gość ~gość (Gość)14.03.2018 20:44

Niech mi, głupiemu ktoś wytłumaczy: gdzie w tym logo widać historię naszego miasta?
Na zdjęciach widać "tłumy" na prezentacji dokładnie jak nasze miasto: wyludnione, bez rozwoju, bez perspektyw:(
Mimo wszystko lokalny patriota że mnie.

140


Piotrkowianin Piotrkowianinranga14.03.2018 18:40

Do wyborów zostało jeszcze 8 miesięcy. Do tego czasu Chojniak zasypie nas swoimi głupimi pomysłami i wyprowadzi z kasy miasta kolejne grube tysiące złotych. Czy nikt nie może zatrzymać tego szaleństwa?!

204


ochodzki ~ochodzki (Gość)14.03.2018 19:46

Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie, mówimy, to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo! I nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w oparciu o sześć instytucji – który sobie zgnije, do jesieni na świeżym powietrzu, i co się wtedy zrobi? Protokół zniszczenia.

162


camp nou ~camp nou (Gość)14.03.2018 19:39

FC Barcelona zgłosi sie w tym tygodniu po odszkodowania..

111


dociekliwy ~dociekliwy (Gość)14.03.2018 19:20

Czy tylko ja odniosłem wrażenie, że logo jest dziwnie podobne do logo peerelowskiej Telewizji Polskiej ?

91


Lucek ~Lucek (Gość)14.03.2018 18:58

Logo Parkingu

171


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat