Piotrków Trybunalski ma nowe logo (AKTUALIZACJA)

Strefa FM Środa, 14 marca 2018101
Nowe logo zostało oficjalnie zaprezentowane w środę, a do użytku wejdzie 15. marca. Znak graficzny miasta to monogram dwóch liter – P i T. Inspirowane jest haftem krzyżykowym, który oglądać można w piotrkowskim muzeum, a także poprzednim logo utrzymanym w granatowo-czerwonej kolorystyce i przedstawiającym Piotrków na mapie Polski. Inne elementy wykorzystane w grafice to linia zabudowy Rynku Trybunalskiego, korona i herb miasta.

Ładuję galerię...

Spotkanie, na którym zaprezentowane zostało nowe logo, było elementem posiedzenia komisji kultury współuczestniczącej w pracach nad strategią promocji Piotrkowa Trybunalskiego na lata 2017-2021.

- Prace zostały już zakończone, ich wyniki potwierdzono podczas obchodów jubileuszu 800-lecia, wskazując na to, że mieszkańcy Piotrkowa Trybunalskiego są nie tylko dumni z naszego miasta, ale także chcą uczestniczyć w kwestiach dotyczących kreowania jego wizerunku. Efektem prac jest prezentowana księga znaków. Wspólne działania samorządu, ale także i mieszkańców Piotrkowa przejawiają się w haśle „Wielki plan - wspólna reprezentacja". Nowe logo ma potwierdzać, że Piotrków Trybunalski to miasto z bogatą historią, ale przede wszystkim nowoczesne, patrzące w przyszłość – powiedział Krzysztof Chojniak, prezydent Piotrkowa Trybunalskiego.

 

Jak podkreślił Maciej Kowalczyk, współtwórca nowej strategii, podczas prac najważniejsza była współpraca wszystkich środowisk, które chcą współkreować miasto. - Efekt końcowy to nie tylko samo logo, ale filozofia, marka dla miasta. W ramach przygotowań spotykaliśmy się z przedsiębiorcami, robiliśmy sondy wśród mieszkańców, badaliśmy opinie inwestorów i turystów. Ta wieloaspektowa marka ma bronić pozycji miasta na dwóch płaszczyznach – z jednej strony uwzględniać potrzeby mieszkańców, z drugiej świadomie budować komunikację z zewnętrznymi odbiorcami – powiedział.

 
Nowe logo ocenili radni miejscy. - Mam nadzieję, że podkreślany w strategii rozwój Piotrkowa przełoży się na rzeczywistość - skomentowała Marlena Wężyk-Głowacka, radna piotrkowskiej Rady Miasta.

- Projekt jest innowacyjny, znacznie odbiega od wyglądu logo, które dotychczas obowiązywało. Bardzo podoba mi się to, że występują tu elementy nawiązujące do historii naszego miasta, a sposób jego wykonania jest na tyle innowacyjny, że wybiega w przyszłość. Nasze logo jest przede wszystkim spójne ze strategią, która została przygotowana na najbliższe lata dla miasta Piotrkowa Trybunalskiego - ocenił Rafał Czajka, wiceprzewodniczący Rady Miasta.

 

Koszt strategii promocyjnej, której logo jest elementem to 60 tysięcy zł.

 

 

Zobacz animację zaprezentowaną podczas prezentacji loga.

 

POLECAMY


Zainteresował temat?

13

25


Komentarze (101)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

piotrkowianka z Targowej ~piotrkowianka z Targowej (Gość)14.03.2018 15:30

Chojniak,ty się pakuj pomału!

130


Antoś ~Antoś (Gość)14.03.2018 15:29

Dobre ha ha - nowoczesne i patrzące w przyszłość . Panie Chojniak czy pan robi sobie jaja z ludzi??? Co w tym mieście jest nowoczesnego? Jaka przyszłość dla młodych ludzi??? Czy pan nie widzi jak to miasto wygląda? Proponuję panu spacer ulicami i może dopiero pan zrozumie jakie to jest Wielkie G...

150


bdziu ~bdziu (Gość)14.03.2018 15:26

LOGO PO ZBÓJU...nie było lepszych propozycji ?

190


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat