- W ramach wymienionego systemu zostaną uruchomione numery telefonów, pod którymi będzie można zapisywać się do poszczególnych poradni – mówi rzecznik szpitala Ewa Tarnowska-Ciotucha. - Celem systemu jest usprawnienie zapisów i przyjęć konsultacyjnych oraz skrócenie czasu oczekiwania na wizytę u specjalisty. Telefonując pod numer /44/ 648-03-20 lub /44/ 648-03-84 mamy możliwość pierwszorazowego zapisu do wybranej poradni (następną wizytę określa lekarz). Wyjątek stanowią poradnie: onkologiczna, zdrowia psychicznego, poradnia K oraz chirurgiczna. Zapisy do tych poradni pozostają na niezmienionych zasadach – dodaje rzecznik.
Przez okres około 3 miesięcy możliwość zapisu osobistego pozostaje bez zmian.
Dokonując zapisu telefonicznego, pacjent będzie miał wyznaczoną datę oraz godzinę wizyty u danego specjalisty. - Przed zapisem telefonicznym prosimy o przygotowanie nr PESEL i adresu zamieszkania. Dużym ułatwieniem dla nas będzie pozostawienie numeru kontaktowego, który będzie przydatny w przypadku rezygnacji z wizyty innego pacjenta – informuje rzecznik szpitala.
Okres pierwszych trzech miesięcy funkcjonowania zintegrowanego Systemu Telefonicznego Zapisu Pacjentów będzie czasem próbnym. - Prosimy o wyrozumiałość. Prosimy też o przesyłanie wszelkich wskazówek i zażaleń dotyczących działania systemu pod adresem mailowym: rzecznikprasowy@szpital-piotrkow.pl – apeluje Ewa Tarnowska-Ciotucha.
Numery telefonów do poszczególnych poradni oraz informacja o Zintegrowanym Systemie Telefonicznego Zapisu Pacjentów znajdują się na stronie internetowej www.szpital-piotrkow.pl.