- Osoby niepełnosprawne i osoby o ograniczonej mobilności mają prawo uzyskać pomoc od przewoźnika. Aby jednak taką pomoc uzyskać powinniśmy przynajmniej 48 godzin wcześniej powiadomić przewoźnika, na jakiej trasie mamy zamiar podróżować. Przewoźnik wtedy jest zobowiązany udzielić nam pomocy - mówi Bartłomiej Krasiński, miejski rzecznik konsumentów w Piotrkowie.
Podobne zasady obowiązują podczas podróży statkiem lub samolotem.
(Strefa FM)
- Mieszkańcy domagają się wyjaśnień od zarządu PSM. Zapowiadają protest
- Pierwszy etap remontu ulicy Roosevelta za nami
- Mieszkańcy zgłosili 29 projektów
- Akademia Piotrkowska zaprasza do Wioski Wikinga
- Szukają seniorów potrzebujących pomocy oraz sąsiadów, którzy mogą im pomóc
- Zderzenie ciężarówki i dostawczaka na A1
- Przy "dwunastce" powstaje nowa bieżnia
- Harcerze świętowali 35-lecie szczepu Matecznik
- Pijany kierowca wjechał w garaż. Uszkodził "malucha" i traktor