Elektroniczny obieg dokumentów w Radomsku

Gazeta Radomszczańska Środa, 13 marca 20130
Radomszczańskie starostwo powiatowe stawia na innowacje. Już wkrótce
wprowadzony tam zostanie elektroniczny system obiegu dokumentów. Na
projekt pozyskano 300 tys. zł dofinansowania.
fot. J. Dąbrowska Gazeta Radomszczańskafot. J. Dąbrowska Gazeta Radomszczańska

System ma przede wszystkim pomóc petentom starostwa. O szczegółach mówi Tomasz Kornacki, sekretarz radomszczańskiego starostwa.

 

- To będą pieniądze pozyskana w ramach Profesjonalizacji Jednostek Samorządu Terytorialnego. Mieszkańcy będą mogli przez Internet załatwić wiele spraw. Będą mogli zobaczyć na jakim etapie jest ich sprawa. Chcemy zrobić to w ten sposób, żeby jak najszerzej mieszkańcy mogli skorzystać z usług elektronicznych, niekoniecznie przychodząc we wszystkich sprawach do urzędu – tłumaczy sekretarz

 

Pytamy, kiedy udogodnienia zostaną wprowadzone.

 

- Projekt będzie realizowany do czerwca 2014 roku. Chcielibyśmy jednak, do końca tego roku zamknąć kwestie związane z elektronicznym obiegiem dokumentów – mówi Tomasz Kornacki

 

(jd)


Zainteresował temat?

1

1


Zobacz również

Komentarze (0)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Na tym forum nie ma jeszcze wpisów
reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat