metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Piotr Piotrranga08.10.2012 15:22

Jeżdżę tam codziennie- no może prawie codziennie. Zrobił się tam wygodny skrót po zrobieniu łącznika Modrzewskiego Słowackiego. W wyniku tego pseudo n-tego etapu obwodnicy lokalna osiedlowa uliczka została obciążona ruchem między osiedlowym. Widoczność zła a jak lustro na skrzyżowaniu zaparuje to w ogóle brak.
Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest wydłużenie obwodnicy co najmniej do Wojska Polskiego lub w ostateczności do Twardosławickiej. Na Źródlanej od Modrzewskiego do Polnej/Twardosławickiej należy wyznaczyć strefę zamieszkania.

00


Tartu Tarturanga08.10.2012 16:58

A tak to była piękan okolica ... pamiętam czasy jak pan na łąkach wypasał barany a ulica Źródlana służyła nam dziecim do spacerów i zabawy. Za nią było pole truskawek lekko zdzczałych :)

00


kierowca ~kierowca (Gość)08.10.2012 17:44

"bodzio" napisał(a):
A kto jechał sobie ulicą Bawełnianą po zmianach?? Tam pierwszeństwo maja małe uliczki z których auta wyjeżdżają zza płotów wprost pod inne auta. Kto to wymyślił w urzedzie jest chory! Tam się nie da normalnie jeździć!


potwierdzam,na wszystkich ulicach odchodzących od Sulejowskiej porobili skrzyżowania równorzędne,teraz na wszystkich trzeba stawać.
Chojniak,daj nam żyć i odejdź!.

00


mm ~mm (Gość)08.10.2012 18:14

Kolejny artykuł, który pokazuje, że przestrzeń publiczna w tym mieście jest jednym wielkim bajzlem.

00


kierowca ~kierowca (Gość)08.10.2012 18:48

Ulica Modrzewskiego - to jeden wielki parking, trudno tam przejechać. Zgadzam się z autorem artykułu, widoczność dla wyjeżdżających z ulicy Źródlanej jest zerowa. Ilośc wypadków o tym świadczy.........W Piotrkowie brak dobrych faqchowców w tej dziedzinie......

00


wojtek ~wojtek (Gość)08.10.2012 20:05

"kierowca" napisał(a):


To jest akurat dobra decyzja, ponieważ na BAwełnianej smarkacze na sciagaczach i innych 20-letnich bmw urządzali sobie wyścigi, teraz trzeba zwalniać, tak jakby co skrzyżowanie był próg spowalniający, dobra decyzja , zwłaszcza, że jak remontowano sulejowską, to bawełnianą zrobiono jako droge alternatywną na czas remontu, żeby stworzyc dwa pasy dla mijających się "tirów" musiano zrezygnować z chodnika. Pieszy jest niechronionym uczestnikiem ruchu i jego należy najbardziej chronić

00


Jan Dziemdziora - radny ~Jan Dziemdziora - radny (Gość)08.10.2012 20:12

Proszę autora wystąpienia do "Tygodnia Trybunalskiego" o kontakt na e-mail:dziem.janek@interia.pl - wówczas przekażę dokumenty z których wynika, że sprawa bezpieczeństwa w tym rejonie jest znana organowi wykonawczemu miasta jakim jest prezydent od około 10 lat

00


mieszkaniec TBS-u ~mieszkaniec TBS-u (Gość)08.10.2012 20:37

"hehehehhe" napisał(a):


nawet jeśli to chwała mu za to

00


suninstal suninstalranga08.10.2012 20:46

Ktoś wydał to pozwolenie właśnie po to aby wkrótce miasto odkupiło od emersona miejsce na chodnik, płacąc np. 1000zł/m2.

"MIeszkaniec-MOdrzewskiego" napisał(a):

Komentarz był edytowany przez autora: 08.10.2012 20:48

00


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)08.10.2012 20:50

Przecież ktoś najpierw zrobił projekt, ktoś go potem zatwierdził, a potem zrobiono tak jak zaprojektowano... Czemu u nas zawsze błędy dostrzega się po wybudowaniu, a nie eliminuje się ich już na etapie projektu? Co to za fachowcy, co nie potrafią przewidzieć skutków swoich pomysłów? I nie wiadomo, kto zawinił? Za poprawki zabuli kto inny?

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat