Obsługa będzie dostępna zarówno w formie telefonicznej, mailowej oraz stacjonarnej, po wcześniejszym umówieniu wizyty. Zachęcam, aby korzystać ze strony internetowej NFZ. Można też kontaktować się poprzez skrzynkę mailową kancelaria@nfz-lodz.pl - informuje Magdalena Góralczyk z ŁOW NFZ.
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia można też skorzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590, a w indywidualnych sprawach merytorycznych pod numerami :
42 275 40 30 - centrala telefoniczna ŁOW NFZ;
42 275 41 92 - informacja i zaopatrzenie;
42 275 40 35 - EKUZ i leczenie zagraniczne;
42 275 41 66 - sprawy ubezpieczeń i eWUŚ oraz ubezpieczenia dobrowolne;
42 275 40 83 - oraz 42 275-40-89 leczenie uzdrowiskowe;
42 275 41 68 - sprawy dot. szczepień, skargi
42 275 41 45 - w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia.
Ponadto można też wysłać list na adres:
Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi
90-032 Łódź, ul. S. Kopcińskiego 58
bądź skorzystać ze skrytki e PUAP i wysłać elektronicznie pismo lub wniosek - /g2s1or6i3h/SkrytkaESP
Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w placówce, doradca poinformuje o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny termin.