Dlaczego opinie klientów w biznesie są kluczowe? W dzisiejszym, szybko zmieniającym się świecie, sukces każdego biznesu w dużym stopniu zależy od jego zdolności słuchania i reagowania na potrzeby klientów. Żaden biznes nie może istnieć w oderwaniu od informacji, co na temat jego produktów czy usług myślą klienci oraz na ile faktycznie służy ich potrzebom. Tym bardziej, że to, czego nie ma Twój biznes, może oferować Twoja konkurencja. Opinie klientów powinny więc odgrywać kluczową rolę w tworzeniu oferty, strategii biznesowych, budowaniu wizerunku marki i przyciąganiu nowych klientów.
Sopocka firma zajęła pierwsze miejsce w ogólnej klasyfikacji najnowszej, 18. edycji „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”. ERGO Hestia jest jedynym ubezpieczycielem w całym zestawieniu.
Rosnąca z roku na rok liczba przypadków kleszczowego zapalenia mózgu (KZM) zmusza do podejmowania intensywnych działań profilaktycznych. Eksperci apelują o zwiększenie świadomości społecznej oraz promowanie szczepień ochronnych, które są jedyną skuteczną metodą zapobiegania tej groźnej chorobie. W okresie wakacji i jesieni kleszcze są szczególnie aktywne, co dodatkowo zwiększa ryzyko zakażenia. Znaczenie mają także działania jednostek samorządu terytorialnego na rzecz edukacji i profilaktyki.
Dzisiaj każdy przedsiębiorca, który chce odnosić sukcesy, szczególnie na lokalnym rynku, powinien zadbać o obecność i widoczność swojej firmy w Internecie. Atrakcyjna i kompletna wizytówka Google to bardzo skuteczne narzędzie budujące rozpoznawalność, zwiększające zaufanie do biznesu i przede wszystkim ułatwiające użytkownikom znalezienie informacji o firmie. Przynosi to znaczące korzyści: firma dociera do nowych klientów, zyskuje profesjonalny wizerunek w sieci, a także aktywnie promuje się na rynku lokalnym. Marketing online to wiele różnych działań, które dają wiele możliwości podkreślenia swojej obecności potencjalnym klientom.
Odbiorcy serwisów Polskiej Agencji Prasowej dostaną korespondencje Macieja Białka i zdjęcia Leszka Szymańskiego - specjalnych wysłanników na piłkarski turniej w Niemczech. Nowością będą materiały wideo oraz programy Studia PAP. Dostarczymy też korespondencje o mistrzostwach z innych europejskich stolic.
Inicjatorzy Omenaa Mensah i Rafał Brzoska wraz z Corporate Connections Polska i przedstawicielami biznesu zebrali 45 917 000 zł, co czyni wydarzenie numerem jeden w Europie. Podwojona kwota uzyskana z licytacji, czyli 22 miliony złotych od Rafała Brzoski, to prawdopodobnie największa jednorazowa, prywatna donacja na cel charytatywny w historii nowożytnej Polski.
Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, został wybrany na stanowisko prezesa Polskiego Towarzystwa Elektrociepłowni Zawodowych (PTEZ). Zmian w kierownictwie organizacji dokonało Krajowe Zgromadzenie Członków PTEZ, którego obrady odbyły się w trakcie V Kongresu Kogeneracji w Kazimierzu Dolnym.
Polakom brakuje informacji na temat wymogów przyjętej przez Parlament Europejski tzw. dyrektywy budynkowej, która zobowiąże właścicieli domów i zarządców budynków m.in. do ich termomodernizacji. Nie wiedzą również, jakie rozwiązania finansowe są dostępne na rynku w tym zakresie i czy taka inwestycja im się opłaci - wynika z badania zleconego przez ING Bank Śląski.
Z badania przeprowadzonego na zlecenie Santander Bank Polska dla projektu Finansiaki wynika, że podczas tegorocznych wakacji 27% badanych rodzin wybierze wypoczynek w Polsce, a 14% wyjedzie za granicę. 31% rodziców nie ma jeszcze planów. Natomiast 28% rodzin nie wyjedzie na wakacje.
Środowisko pacjenckie coraz częściej zwraca uwagę na pogarszającą się dostępność aptek, którą szczególnie odczuwają osoby starsze oraz mieszkańcy mniejszych miejscowości. Według najnowszego ogólnopolskiego badania Koalicji „Na pomoc niesamodzielnym” oraz Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej 90 proc. respondentów w wieku 56+ oczekiwałoby apteki dyżurującej w najbliższej okolicy. Z kolei 80 proc. wszystkich badanych przy wyborze apteki kieruje się kryterium odległości. Raport „Apteka dla Pacjenta” przybliża potrzeby i oczekiwania pacjentów wobec placówek aptecznych. Koalicja chciałaby, aby wyniki badania zwróciły uwagę resortu zdrowia na aktualny obraz rynku aptecznego pod kątem rzeczywistych potrzeb pacjenta.