W dniu 4 września br. podczas Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego odbyła się, zorganizowana przez redakcję portalu Defence24.pl, debata pt. „Nowoczesny mundur żołnierza Wojska Polskiego - Etos, bezpieczeństwo i funkcjonalność”. „Żołnierz musi być wyposażony jak najlepiej, od tego zależy życie, życie żołnierza. To jest naszym zobowiązaniem moralnym” - podkreślił uczestniczący w dyskusji gen. Ben Hodges, były dowódca US Army Europe.
Grupy Cedrob i Mlekovita podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu uruchomiły projekt związany z promocją polskiej żywności i rodzimych producentów. Branżowym liderom zależy, by wartości i wkład w polski przemysł spożywczy, jakie reprezentują te koncerny, wspierały sposób postrzegania rodzimej żywności nie tylko na krajowym rynku, ale również na arenie międzynarodowej.
Prostota obsługi, bardzo niskie koszty wejścia i możliwość długiego bezpłatnego testowania z opcją sprzedaży to cechy nowego rozwiązania e-commerce od home.pl. Produkt powstał z myślą o tych, którzy planują sprzedaż online, ale barierę stanowi dla nich wysoka cena i skomplikowany proces tworzenia sklepu internetowego. Sellastik by home.pl stanowi elastyczną odpowiedź na ich potrzeby.
Ryszard Kapuściński jak nikt inny potrafił tłumaczyć świat, konteksty rozmaitych wydarzeń. Dlatego wciąż jest inspiracją dla innych. Dobrze, że Nagroda im. R. Kapuścińskiego Polskiej Agencji Prasowej wraca po 10 latach przerwy – uważa Maciej Hamela, uznany reżyser i dokumentalista.
Do 15 września br. można składać prace na konkurs o Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego Polskiej Agencji Prasowej. Wyróżnienie zostanie przyznane w czterech kategoriach: tekst, audio, wideo i foto. Honorowym przewodniczącym przyznającej nagrodę Kapituły - obok Rene Maisner, córki Ryszarda Kapuścińskiego, został jego wieloletni przyjaciel - Mirosław Ikonowicz.
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie - na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie ambasadorka marki Iga Świątek rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US Open.
W ramach operacji „Szpej”, zainicjowanej w tym roku przez Sztab Generalny Wojska Polskiego, kluczowym celem jest poprawa przeżywalności żołnierzy oraz ich odporności na trudne warunki atmosferyczne. Projekt ten obejmuje m.in. pozyskanie nowych mundurów, w tym sortów ochronnych i ocieplających. Podczas XXXII Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach przedstawiciele Milliken & Company wezmą udział w debacie organizowanej przez portal Defence24.pl, poświęconej nowoczesnym systemom umundurowania, gdzie zaprezentują najnowsze technologie zapewniające ochronę przed ekstremalnymi warunkami pogodowymi i ogniem. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostali przedstawiciele MON i Wojska Polskiego, swój udział potwierdził także gen. Ben Hodges, były dowódca US Army w Europie.
Koniec sierpnia i początek września to idealny moment na dołączenie do programu Aktywna Szkoła, który nie tylko wzbogaca ofertę edukacyjną szkół, ale także otwiera nowe możliwości przed nauczycielami wychowania fizycznego. Dzięki finansowemu wsparciu Ministerstwa Sportu i Turystyki szkoły mogą zdobyć fundusze na organizację dodatkowych zajęć sportowych i sprzęt. W nowym roku szkolnym 300 tys. uczniów może skorzystać z dodatkowych zajęć sportowych.
Polska jest 18. na świecie rynkiem pod względem liczby zainstalowanych i pracujących robotów przemysłowych. W Europie zajmujemy 7. miejsce, z prawie 23 tys. zainstalowanych urządzeń. Mimo że w ostatnich latach ich liczba dynamicznie rośnie, nadal jest to zaledwie 10% tego, czym może pochwalić się europejski lider, tzn. Niemcy. Poziom robotyzacji w Polsce można nadal uznać za niski, a nasz rynek za rozwijający się.
Inwestowanie w domy lub mieszkania - np. pod wynajem długoterminowy - to bezpieczny i skuteczny sposób na pomnażanie kapitału. W jakie nieruchomości inwestować, chcąc na nich zarobić?