TERAZ12°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Dobra
reklama

Pieczątka firmowa — jak powinna wyglądać?

śr., 26 czerwca 2019 09:02
Zakładając firmę, warto od razu zakupić pieczątkę. Dzięki temu zyska się nie tylko znaczną wygodę, ale też w wielu sytuacjach stanie się wymogiem, np. przy dokumentach do ZUS-u. Bardzo ważne jest także to, aby zwrócić uwagę na jej wygląd, sposób wykonania oraz informacje, które powinny się na niej znaleźć. Dowiedz się, jak zyskać idealną i co najważniejsze praktyczną pieczątkę firmową.
Zdjęcie

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

Rodzaje pieczątek

Dziś można wybierać przede wszystkim między dwoma typami pieczątek — suchymi lub standardowymi. Oba rozwiązania mają swoich zwolenników. Pieczątki suche wyróżniają się tym, że dają efekt 3D, dzięki czemu logo czy też nazwa firmy może zostać wytłoczona w dowolnym miejscu, np. na dokumencie czy ulotce. Nie da się ukryć, że powszechniejszą i szybszą do zrobienia pieczątką jest jej standardowa odmiana. Jej popularność wynika też z faktu, że zajmuje mało miejsca i dzięki temu jest kieszonkowa. Konieczne staje się nie tylko zamówienie odpowiedniego napisu, ale też zakupienie tuszownicy oraz tuszu. Niezależnie, na który rodzaj się zdecydujemy, to możemy zamówić je na stronie internetowej caffeprint.eu, aby mieć pewność co do ich jakości.

Co powinno znaleźć się na pieczątce firmowej?

Wśród najważniejszych danych, które koniecznie powinny pojawić się na pieczątce, jest przede wszystkim nazwa firmy, rodzaj działalności, imię i nazwisko właściciela, NIP oraz adres firmy. Jeśli tylko działalność posiada swoją stronę internetową, to również można zamieścić adres. Przy czym liczbę informacji należy dostosować także do wielkości samej pieczątki, aby nadal pozostała czytelna i estetyczna. Dopiero wtedy będzie naprawdę spełniać swoją funkcję i co najważniejsze przyspieszy pracę.

Kształt pieczątek

Kolejną sprawą, na którą trzeba zwrócić uwagę podczas zamawiania idealnej pieczątki, jest jej kształt. Standardowe są pieczątki prostokątne bez obramowań, które skupiają się jedynie na odbiciu wszystkich niezbędnych napisów. Jednak wybór jest znacznie większy, gdyż wielu właścicieli firm decyduje się także na modele okrągłe, podłużne lub ewentualnie owalne czy też jeszcze bardziej niestandardowe.

Kolor tuszu

Kolor pieczątki jest dowolny i to od firmy zależy, na jaki się zdecyduje. Jednak oczywiście istnieje kilka barw, które wybierane są znacznie częściej od pozostałych. Można do nich zaliczyć:

  • czerń,
  • brąz,
  • czerwień,
  • zieleń.

Logo na pieczątce

Pieczątka ma być funkcjonalna i przyspieszać pracę, dlatego też większość firm nie decyduje się na to, aby zawierać na niej logo, czy też logotyp. Jednak bardzo dobrym rozwiązaniem będzie posiadanie dwóch egzemplarzy — na jednej będą dane do oficjalnych dokumentów, a druga będzie do ulotek, czy mniej formalnych pism. I właśnie na tej drugiej wersji pieczątki będzie warto zawrzeć dowolne logo. Dzięki temu rozwiązaniu będziemy mogli wybrać, która wersja akurat będzie najlepszym wyborem. Tym bardziej że coraz więcej osób pragnie wyróżnić się w każdy możliwy sposób, a pieczątka firmowa przecież także może to skutecznie umożliwić.

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 1

    Zenek

    27.06.2019 08:40

    Bardzo dobre pieczątki firmowe można wyrobić online na https://e-pieczatki24.pl


    reklama

    Dla Ciebie

    12°C

    Pogoda

    Kontakt

    Radio