„Organizatorem tego programu jest Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Wracając do sedna mojej prośby kilkukrotnie na przestrzeni czasu od momentu otrzymania tego komputera z dostępem do Internetu ponieważ jestem jedną z tych 100 osób którzy otrzymali ten sprzęt pojawia się problem z dostępem do Internetu polegający na blokadzie usług. Jak już wielokrotnie zauważyłem jest to powodowane brakiem płatności dokonanej przez Urząd Miasta z tytułu faktur miesięcznych za abonament na rzecz Play. Po moich wizytach w urzędzie jak i kontaktach telefonicznym otrzymuję różne tłumaczenia a że to awaria a to problem z fakturą. A jak w dniu 21 czerwca 2016r. skontaktowałem telefonicznie z Urzędem otrzymałem informację o tym, że urząd rozwiązał umowę z Play, że ogłoszony jest nowy przetarg na wyłonienie dostawcy Internetu a my mieliśmy zostać o tym poinformowani. Otóż prawda jest inna ponieważ w BIP Urzędu Miasta w zakładce zamówienia publiczne nie ma żadnej wzmianki o tym przetargu a po drugie z podglądu na konto abonenta które jest dla każdego z beneficjentów dostępne po zarejestrowaniu jest widoczny brak płatności faktur za maj i czerwiec 2016r. Proszę o pomoc i interwencję w tej sprawie”.
Otrzymaliśmy odpowiedź z magistratu, którą przesłało nam Biuro Prasowe:
„Urząd Miasta mając na celu zapewnienie jak najlepszych warunków związanych z dostępem do Internetu jest w trakcie realizacji procedury związanej z wyłonieniem wykonawcy który dostarczał będzie usługę dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych. O wyłonionym operatorze Beneficjenci zostaną poinformowani niezwłocznie po jego wyłonieniu i zawarciu stosownej umowy”.