Piotrkowski Urząd Miasta będzie nieczynny w Wigilię, wszyscy pracownicy dostali wolne w zamian za przypadający w sobotę drugi dzień świąt. - W Wigilię 24 grudnia Urząd Miasta w Piotrkowie będzie nieczynny. Jest to wynik zarządzenia, które wydał Pan Prezydent, ponieważ za każdą sobotę, w którą przypada święto zgodnie z kodeksem pracy przysługuje dzień do odbioru dla pracowników. W związku z powyższym, Prezydent postanowił aby za ten dzień oddać dzień wolny pracownikom właśnie w Wigilię – poinformował nas Jarosław Bąkowicz kierownik Biura Prasowego UM.
Podobnie będzie w piotrkowskim Starostwie. - Zgodnie z zarządzeniem starosty dzień 24 grudnia jest dniem wolnym od pracy w zamian przypadający w sobotę drugi dzień świąt Bożego Narodzenia. Oznacza to, że w Wigilię Starostwo Powiatowe w Piotrkowie będzie nieczynne. Natomiast w Sylwestra Urząd pracuje do godziny 15:30, z wyjątkiem kasy, która z uwagi na rozliczenia pomiędzy bankami przyjmować będzie interesantów do godziny 12:00. - wyjaśnia Aneta Stępień Asystent Prasowy w Starostwie Powiatowym w Piotrkowie
28 grudnia urzędy te będą już pracować normalnie.