Piotrkowianin przesłał nam filmik, na którym widać, że po dokonaniu opłaty, drzwi do toalety nie otwierają się. - 5zl wrzucone, a potrzeby niezałatwione. Kto za to odpowiada? - pyta mieszkaniec.
Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z dyrektorem Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, który odpowiada za publiczną toaletę na placu Niepodległości.
- Codziennie jest pracownik, który obsługuję tę toaletę i utrzymuje ją w stanie należytym. To tylko urządzenie, więc ma prawo się zepsuć. Zachęcamy mieszkańców, aby zgłaszali takie problemy do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta. Za chwilę zadysponuję osobę, która to sprawdzi. Jeżeli występuje problem, to będziemy od razu go rozwiązywać - zapewniał w rozmowie z naszym reporterem Karol Szokalski, dyrektor Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie.
Rzeczywiście szybka reakcja pracowników ZDiUM pozwoliła na usunięcie awarii miejskiego szaletu, o czym poinformował naszą redakcję dyrektor Karol Szokalski.