Magiel: Czy przeszkadzałyby nam małżeństwa gejów?

Strefa FM Czwartek, 07 lutego 201336
W czwartkowym "Maglu" Marcin Cecotka i Artur Wolski zapytali słuchaczy Strefy FM, czy przeszkadzałyby nam małżeństwa gejów?
foto: Magda Wagafoto: Magda Waga

- Nie wiem, dlaczego wszyscy łączą związki partnerskie ze związkami homoseksualnymi. U nas w kraju tak się dzieje, że lubimy zaglądać innym do łóżka i do portfeli. Dużo osób jest tutaj pokrzywdzonych. Dlaczego wrzucamy wszystkich do jednego worka? Związki partnerskie to także nieformalne związki kobiet i mężczyzn – mówił pan Dariusz.

- O ile jestem w stanie zrozumieć transseksualistów, to nie mogę zrozumieć tych homoseksualistów. Jestem tego przeciwnikiem. Nie zgadzam się i nie popieram – mówił pan Henryk.

Zobacz wyniki sondy na portalu ePiotrkow.pl

Pan Cezary powiedział, że co niektórzy posłowie obrażają ludzi będących w związkach nieformalnych. – Jedna z posłanek powiedziała, że dziecko w takim związku to jest patologia. Ja żyję w niesformalizowanym związku, wychowuję dziecko i nie tworzymy rodziny patologicznej. Jestem jak najbardziej za tym, by takie związki mogły istnieć – mówił pan Cezary.

A już w piątkowym "Maglu" między innymi dokładna prognoza pogody i zapowiedzi wydarzeń kulturalno-rozrywkowych na najbliższy weekend.

(Strefa FM)


Zainteresował temat?

5

14


Zobacz również

reklama

Komentarze (36)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

t ~t (Gość)06.12.2013 10:34

Ciury językowe.

00


Czytam ~Czytam (Gość)15.02.2013 21:00

"Al-Bundy" napisał(a):
(nie chodzi tylko o Lota i jego córki; kazirodztwo jest domyślnym motywem przewodnim całego Starego Testamentu). Biblia popiera też niewolnictwo - w ST znajdziecie zbiór praw jak należy traktować swoich niewolników.

tak jak już pisałem, Stary Testament opowiada o starych czasach. Nie mógłby opowiadać, że nie było niewolnictwa czy kazirodztwa, skoro były! Nowy Testament w dużym stopniu tłumaczy,reguluje, a nawet neguje pewne sprawy zawarte w Starym Testamencie! Przypominam, że Stary Testament (Tanach,Biblia Hebrajska) przyjęty jest z Judaizmu. Żydzi nie przyjęli Jezusa jako zbawiciela, oraz jego tłumaczeń i sprostowań do Starego Testamentu.

00


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)15.02.2013 20:37

"Marek27l" napisał(a):
no i dzis np we Francji po 14 latach od zalegalizowania związków partnerskich zezwolono na adobcje dzieci dla par homo


Francja obecnie to jakiś para-kraj. Reprezentacja piłkarska złożona z samych Murzynów w różnych odcieniach, jakieś dziwne organizacje wznoszą protesty, bo Miss Francji jest "zbyt biała", a ciapaci tak się rozbisurmanili, że już zaczynają terroryzować tubylców. Za jedno-dwa pokolenia całkiem przejmą tam władzę i powyrzynają tych wszystkich piewców tolerancji i polityki multi-kulti. Ale czy obecnie rządzące komuchy we Francji i całym eurokołchozie w ogóle myślą o ewentualnych konsekwencjach swojej idiotycznej polityki? Byle się nakraść póki można, a po nas choćby potop!

00


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)15.02.2013 20:22

Słuchajcie, ja bym w kwestii legalizacji związków homoseksualnych się Biblią raczej nie podpierał. Ani innymi "świętymi" księgami również. Spytacie pewnie, czemu? A temu, że Biblia co prawda potępia homoseksualizm i zoofilię, ale dopuszcza za to kazirodztwo (nie chodzi tylko o Lota i jego córki; kazirodztwo jest domyślnym motywem przewodnim całego Starego Testamentu). Biblia popiera też niewolnictwo - w ST znajdziecie zbiór praw jak należy traktować swoich niewolników. Koran dla odmiany dopuszcza pedofilię i zoofilię. Więc zgodzicie się chyba ze mną, że sankcjonowanie czegoś tylko dlatego, że jest w zgodzie z religią (tą czy inną), nie jest najlepszym pomysłem? Lepiej opierać się na logice, zdrowym rozsądku i wartościach ogólnoludzkich.
Należy wprowadzić jakieś rozwiązania prawne, by gej czy lesbijka mogli dziedziczyć majątek po partnerze i mieć dostęp do informacji o jego stanie zdrowia. Nie należy natomiast czynić takich związków MAŁŻEŃSTWAMI! I nie należy też głosić w mediach, że tego typu rzeczy są czymś normalnym! Nie można takich osób prześladować, należy być tolerancyjnym, ale nie można rozpowszechniać informacji, że jest to coś zupełnie naturalnego.
http://demotywatory.pl/4029700/Ksiazka-To-wszystko-rodzina-wydana-pod-logiem-UE-dla-dzieci-od-lat-6

01


Czytam ~Czytam (Gość)15.02.2013 16:30

"." napisał(a):
Dawid i Jonatan deklarują, że ich miłość jest potężniejsza niż miłość do kobiety.

Króla Dawida i Jonatana łączyła miłość braterska, braterstwo broni! Ta miłość jest inna, potężniejsza niż miłość między mężem i żoną! Ważniejsza dla świata. To twierdził Dawid. Ale homoseksualiści-heterofoby oraz pionki tęczowego terroru znajdą wszędzie dowody, że ich miłość jest najlepsza.

00


jajaja ~jajaja (Gość)15.02.2013 15:06

"." napisał(a):
Kiedyś tak samo walczono z czarnoskórymi :) Jak powiedział Cameron - za kilka pokoleń wszyscy będą się dziwić, że kiedykolwiek ktokolwiek miał problem z równouprawnieniem dla związków homoseksualnych, tak jak dziś nikt nie akceptuje niewolnictwa czy apartheidu.
@jajaja co ty pleciesz? W starożytności miłość homoseksualną nawet wywyższano ponad tę hetero, którą uprawiano jedynie w celach spłodzenia potomka. Nawet w Twojej ukochanej Biblii Dawid i Jonatan deklarują, że ich miłość jest potężniejsza niż miłość do kobiety. Błagam, bez hipokryzji.

No niestety, z pierwszą częścią twojego komentarza się zgadzam, to smutna prawda, to tylko kwestia czasu. Tylko czemu ma to być wyznacznikiem ewolucji ludzkości, skoro według ciebie to powrót do starożytności? Jak można porównywać małżeństwa homoseksualne z niewolnictwem? Myślę, że Malcolm X i Martin Luter King w grobach się przewracają. Tak a w starożytności żyli sami homoseksualiści a sex z przeciwną płcią uprawiano na siłę, tylko po to by rodzili się nowi homoseksualiści. Tak jak pisałem, kto wywyższał homoseksualizm to wywyższał! W starożytnym Rzymie i Grecji przeciętny człowiek nawadniał i uprawiał pola, walczył, lub wykonywał inną ciężką pracę. A nie uprawiał homoseksualizm, leżał i jadł na nago winogrono, malował obrazy, pisał i czytał. Jak miło, że wspomniałeś o Biblii. Pewnie czytałeś Ją całą, skoro pamiętasz taki szczegół ze Starego Testamentu! To może nie mam też nic przeciw morderstwom, bo przeczytałeś, że Kain zabił Abla. Otóż zwróć uwagę, że Stary i Nowy Testament to w pewnym stopniu kronika historyczna. To księga o życiu ówczesnych ludzi. Ludzi o różnych życiorysach i poglądach. Nawet jeśli, na tyle set postaci opisanych w Niej dwójka okazała się homoseksualistami to tylko potwierdza, jak mały był to procent ludności. Poza tym badacze biblii, nawet ci świeccy mają różne zdania na temat Dawida i Jonatana! Błagam, bez pseudo filozofii.

00


. ~. (Gość)15.02.2013 11:28

Kiedyś tak samo walczono z czarnoskórymi :) Jak powiedział Cameron - za kilka pokoleń wszyscy będą się dziwić, że kiedykolwiek ktokolwiek miał problem z równouprawnieniem dla związków homoseksualnych, tak jak dziś nikt nie akceptuje niewolnictwa czy apartheidu.
@jajaja co ty pleciesz? W starożytności miłość homoseksualną nawet wywyższano ponad tę hetero, którą uprawiano jedynie w celach spłodzenia potomka. Nawet w Twojej ukochanej Biblii Dawid i Jonatan deklarują, że ich miłość jest potężniejsza niż miłość do kobiety. Błagam, bez hipokryzji.

00


Marek27l ~Marek27l (Gość)13.02.2013 20:58

no i dzis np we Francji po 14 latach od zalegalizowania związków partnerskich zezwolono na adobcje dzieci dla par homo, rzygać sie chche jakby mnie mialo wychowywać dwoch chłopów wolałbym umrzeć, u nas tez to bedzie przez takiego debila palikota

00


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)11.02.2013 19:43

"Kinga" napisał(a):
Może nie wiecie ale w przyrodzie też występują osobniki homoseksualne.


To prawda, ale jest to zjawisko marginalne. Najzabawniejsze, że dziś do rangi problemu urosło to, że się takich homoseksualnych zwierząt odpowiednio nie promuje w mediach:
http://korwin-mikke.pl/ogolne/zobacz/za_malo_homoseksualnych_zwierzat/72372
Nie wiem, czy się jeszcze śmiać, czy już płakać, gdy czytam takie brednie...

00


ares1 ~ares1 (Gość)11.02.2013 07:54

"Kinga" napisał(a):
w przyrodzie też występują osobniki homoseksualne


I co rozmnażają się?!

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat