Magiel: Czy przeszkadzałyby nam małżeństwa gejów?

Strefa FM Czwartek, 07 lutego 201336
W czwartkowym "Maglu" Marcin Cecotka i Artur Wolski zapytali słuchaczy Strefy FM, czy przeszkadzałyby nam małżeństwa gejów?
foto: Magda Wagafoto: Magda Waga

- Nie wiem, dlaczego wszyscy łączą związki partnerskie ze związkami homoseksualnymi. U nas w kraju tak się dzieje, że lubimy zaglądać innym do łóżka i do portfeli. Dużo osób jest tutaj pokrzywdzonych. Dlaczego wrzucamy wszystkich do jednego worka? Związki partnerskie to także nieformalne związki kobiet i mężczyzn – mówił pan Dariusz.

- O ile jestem w stanie zrozumieć transseksualistów, to nie mogę zrozumieć tych homoseksualistów. Jestem tego przeciwnikiem. Nie zgadzam się i nie popieram – mówił pan Henryk.

Zobacz wyniki sondy na portalu ePiotrkow.pl

Pan Cezary powiedział, że co niektórzy posłowie obrażają ludzi będących w związkach nieformalnych. – Jedna z posłanek powiedziała, że dziecko w takim związku to jest patologia. Ja żyję w niesformalizowanym związku, wychowuję dziecko i nie tworzymy rodziny patologicznej. Jestem jak najbardziej za tym, by takie związki mogły istnieć – mówił pan Cezary.

A już w piątkowym "Maglu" między innymi dokładna prognoza pogody i zapowiedzi wydarzeń kulturalno-rozrywkowych na najbliższy weekend.

(Strefa FM)


Zainteresował temat?

5

14


Zobacz również

reklama

Komentarze (36)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

sklave sklaveranga08.02.2013 06:21

Mnie tam nie przeszkadzają jestem nad wyraz tolerancyjny i wyrozumiały o ile to nie dotyczy mojej rodziny......
Najważniejsze wydarzenia, inwestycje.........


Największa afera trzeciej RP!!! Likwidacja NFI. Zamieciona pod dywan???
http://sklave.manifo.com/

00


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)08.02.2013 01:06

Najpierw coś na poprawę humoru:
http://www.joemonster.org/link/pokaz/43889
Jak widać poseł (tutaj konkretnie posłanka), mimo tytułu profesorskiego, może być zwykłym idiotą. Ale nie o głupocie posłów chciałem pisać, bo by mi życia na to brakło...
Osoby homoseksualne istnieją od zawsze i tego się nie zmieni. To tacy sami ludzie jak reszta, różnią się tylko upodobaniami seksualnymi. Homoseksualiści, którzy chcą legalizacji ich związków (a nie wszyscy tego chcą, tylko część) podają na ogół dwa powody: brak możliwości dziedziczenia po partnerze i niemożność uzyskania informacji o stanie zdrowia, gdy partner jest w szpitalu po wypadku na przykład. Tu przyznaję, że pod tym względem jest to krzywdzące w stosunku do takich osób. Osobiście dopuściłbym możliwość formalizowania związków partnerskich. Jestem dość tolerancyjny, oczywiście w pewnych granicach. Niech tam sobie mogą potem dziedziczyć majątek po partnerze. Ale takiego związku nie można nazywać małżeństwem - ta nazwa jest tradycyjnie zarezerwowana dla związku kobiety i mężczyzny, którego celem jest potomstwo. Poza tym jestem przeciwny adopcji dzieci przez takie pary. Wychowywanie przez dwóch ojców lub dwie matki NA PEWNO będzie miało wpływ na rozwój i psychikę dziecka - dziecko będzie miało zaburzone postrzeganie kontaktów damsko-męskich i tradycyjnej roli rodziców.

"nie-jestem-lemingiem" napisał(a):
Małżeństwo jednopłciowe jest niezgodne z Konstytucją. W obecnym parlamencie na zmianę ustawy zasdniczej nie ma szans. Dlatego ta pseudodyskusja o małżeństwach jednopłciowych, wywołana przez środowiska lewackie jest bezwartośiowym bełkotem.


Nie byłbym taki pewien. Politycy tak nalegają na wprowadzenie u nas euro, a ono też jest sprzeczne z polską konstytucją. Jak się na coś uprą, to zmienią konstytucję, nie takie wałki już w Polsce robiono.
Gdyby na związkach partnerskich miało się skończyć, to byłoby to dopuszczalne. Obawiam się jednak, że najpierw będą związki partnerskie, a potem poleci "z górki" - małżeństwa jednopłciowe, adopcja dzieci... I takiego obrotu sprawy bym sobie nie życzył, bo to się źle odbije na społeczeństwie...

00


damianxc ~damianxc (Gość)08.02.2013 00:58

a i radio piotrków(strefa efem) jak i inne radia,jest stroniczne.muzyka co oni puszczają to mnie tylko hmmm...irytuje.Ambitna muzyka na dalekich pozycjach,a główna typu pitbule na szczycie.Muzyka jest w sklepie a nie na liście przebojów

00


damianxc ~damianxc (Gość)08.02.2013 00:48

Nie wiem może jestem dziwny.Jestem hetero.Jestem tolerancyjny i jeżeli chłopak chce mieć chłopaka a dziewczyna dziewczyne nie widze w tym nic złego.Nie brzydze ani nie budzą u mnie żadnych kontrowersji transseksualiści.Jestem zwolnikiem legalizacji narkotyków(głównie trawy) chociaż sam już nie pale,nie mam także nic do żadnchych subkultur.Tatuże i piericing akceptuje.
Waże jest to co jednostka sobą reprezuntuje a nie jak wygląda w co wierzy i jakiej jest orientacji.
Kocham Piotrków Trybunalski

00


mark123 ~mark123 (Gość)07.02.2013 21:06

Nie oszukujmy się generalnie chodzi o związki gejów.A ja mam znajomego który lubi kozy , koleżanka lubi capa.A co z związkami 2+1,Jak nie zalegalizujemy to cała Europa nas wyśmieje.

00


nie jestem lemingiem ~nie jestem lemingiem (Gość)07.02.2013 20:32

Magiel: Czy przeszkadzałyby nam małżeństwa gejów?
Małżeństwo jednopłciowe jest niezgodne z Konstytucją. W obecnym parlamencie na zmianę ustawy zasdniczej nie ma szans. Dlatego ta pseudodyskusja o małżeństwach jednopłciowych, wywołana przez środowiska lewackie jest bezwartośiowym bełkotem.

00


Mała Małaranga07.02.2013 19:33

"normalny" napisał(a):
związki partnerskie to patologia dla homo


Związek partnerski mogą zawrzeć również np. dwie singielki, które nie chcą się wiązać, nie łączy ich żadna zażyłość seksualna, ale mieszkają razem. Po zawarciu takiego związku, w razie przypadku, jedna mogłaby dziedziczyć po drugiej.

00


Redaktor Maj ~Redaktor Maj (Gość)07.02.2013 18:10

Cytuję:
O ile jestem w stanie zrozumieć transseksualistów, to nie mogę zrozumieć tych homoseksualistów. Jestem tego przeciwnikiem. Nie zgadzam się i nie popieram – mówił pan Henryk.


O ile jestem w stanie zrozumieć transseksualistów, to i mogę zrozumieć tych homoseksualistów. Jestem tego zwolennikiem. Zgadzam się i popieram - pisze pan Redaktor Maj :)
--------------------------------------------------
http://naszpiotrkow.blogspot.com/

00


klin ~klin (Gość)07.02.2013 17:30

Normalny ma rację. Po co parom hetero zawierać związek partnerski? Przecież mogą wziąć ślub w USC

00


euge ~euge (Gość)07.02.2013 17:01

"Tartu" napisał(a):
Ktoś sprawdza i czy są zgłoszenia, że taki dzieci są źle wychowywane itp ???


No, przeciez mozna miec jedna mame i ciocie, albo mame i dwie ciocie, ktore z mamusia mieszkaja. albo tatusia i wujka, ktory u tatusia mieszka. coz za problem. dla jednych zaden, dla innych ogromny.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat