Magiel: Czy przeszkadzałyby nam małżeństwa gejów?

Strefa FM Czwartek, 07 lutego 201336
W czwartkowym "Maglu" Marcin Cecotka i Artur Wolski zapytali słuchaczy Strefy FM, czy przeszkadzałyby nam małżeństwa gejów?
foto: Magda Wagafoto: Magda Waga

- Nie wiem, dlaczego wszyscy łączą związki partnerskie ze związkami homoseksualnymi. U nas w kraju tak się dzieje, że lubimy zaglądać innym do łóżka i do portfeli. Dużo osób jest tutaj pokrzywdzonych. Dlaczego wrzucamy wszystkich do jednego worka? Związki partnerskie to także nieformalne związki kobiet i mężczyzn – mówił pan Dariusz.

- O ile jestem w stanie zrozumieć transseksualistów, to nie mogę zrozumieć tych homoseksualistów. Jestem tego przeciwnikiem. Nie zgadzam się i nie popieram – mówił pan Henryk.

Zobacz wyniki sondy na portalu ePiotrkow.pl

Pan Cezary powiedział, że co niektórzy posłowie obrażają ludzi będących w związkach nieformalnych. – Jedna z posłanek powiedziała, że dziecko w takim związku to jest patologia. Ja żyję w niesformalizowanym związku, wychowuję dziecko i nie tworzymy rodziny patologicznej. Jestem jak najbardziej za tym, by takie związki mogły istnieć – mówił pan Cezary.

A już w piątkowym "Maglu" między innymi dokładna prognoza pogody i zapowiedzi wydarzeń kulturalno-rozrywkowych na najbliższy weekend.

(Strefa FM)


Zainteresował temat?

5

14


Zobacz również

reklama

Komentarze (36)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Marek27 ~Marek27 (Gość)10.02.2013 18:09

Kinga ale pierniczysz jak potłuczona.

00


jajaja ~jajaja (Gość)09.02.2013 09:33

"Kinga" napisał(a):
ludzie, nie rozumiem dlaczego tak bardzo się buntujecie przeciw małżeństwom homoseksulnym. każdy ma prawo przeżyć swoje życie tak jak chce. Czy stanie wam się krzywda jeżeli te małżeństwa będą legalne? Może nie wiecie ale w przyrodzie też występują osobniki homoseksualne. W starożytności to było coś normalnego, a potem Europa przeszła na chrześcijaństwo i nastała ciemnota i zacofanie... Homofobia to choroba, a nie homoseksualność!!!


Ludzie, nie rozumiem dla czego tak bardzo popieracie małżeństwa homoseksualne. NIE KAŻDY ma prawo przeżyć swoje życie tak jak chce. Czy stanie wam się krzywda, gdy te związki zostaną tylko związkami a nie małżeństwami? W przyrodzie też występują przypadki stosunków seksualnych osobników tej samej płci, ale tylko w przypadkach gdy występuje ogromna przewaga jednej płci. Lub ma na celu rozładowanie napięcia w stadzie, okazanie uległości i potwierdzenie w tym stadzie hierarchii. Poza tym stosunki takie zdarzają się bardzo rzadko, a owe osobniki współżyją zazwyczaj z płcią odmienną. W starożytności, jak i w każdej epoce, odkąd istnieje człowiek istniał homoseksualizm. Nigdy nie był czymś normalnym! Zawsze był przejawem rozpusty i chęci eksperymentowania, lub traktowany jako ułomność. Nawet ci, którzy go uprawiali nie myśleli by związki takie były na równi traktowane ze związkami damsko-męskimi. Potem powstało chrześcijaństwo i na szczęście określiło jednoznacznie jak człowiek powinien traktować takie związki. Niestety ciemnota wraca, zacofanie pełną parą. Sprzeciwianie się małżeństwom jednopłciowym nie jest homofobią! Nie boję się homoseksualistów, ja tylko nie chcę, by się pobierali.

00


jestem z miasta ~jestem z miasta (Gość)08.02.2013 16:41

"Mala" napisał(a):
"Al-Bundy" napisał(a):
Niech tam sobie mogą potem dziedziczyć majątek po partnerze. Ale takiego związku nie można nazywać małżeństwem - ta nazwa jest tradycyjnie zarezerwowana dla związku kobiety i mężczyzny, którego celem jest potomstwo. Poza tym jestem przeciwny adopcji dzieci przez takie pary. Wychowywanie przez dwóch ojców lub dwie matki NA PEWNO będzie miało wpływ na rozwój i psychikę dziecka - dziecko będzie miało zaburzone postrzeganie kontaktów damsko-męskich i tradycyjnej roli rodziców.
Wyjąłeś mi to z ust:)


Święte słowa! Mało tego- jak będą te związki nazywać małżeństwem, to kompletnie nic w tym kraju nie osiągną, ale to chyba dobrze bo to już "lekka" przesada.

00


Kinga ~Kinga (Gość)08.02.2013 15:44

ludzie, nie rozumiem dlaczego tak bardzo się buntujecie przeciw małżeństwom homoseksulnym. każdy ma prawo przeżyć swoje życie tak jak chce. Czy stanie wam się krzywda jeżeli te małżeństwa będą legalne? Może nie wiecie ale w przyrodzie też występują osobniki homoseksualne. W starożytności to było coś normalnego, a potem Europa przeszła na chrześcijaństwo i nastała ciemnota i zacofanie... Homofobia to choroba, a nie homoseksualność!!!

00


J23 ~J23 (Gość)08.02.2013 15:23

A ja pragnę mieć kilka żon ( kobiet)

00


Europejczyk ~Europejczyk (Gość)08.02.2013 13:23

Toleruje lecz NIE POPIERAM!

00


jajaja ~jajaja (Gość)08.02.2013 11:43

W Holandii, Belgii i Niemczech już od ładnych paru lat powstają legalne stowarzyszenia "DOBREJ PEDOFILII". Walczą między innymi o dostępność do pornografii w telewizji 24h/dobę i obniżenie wieku legalnej inicjacji seksualnej. To drugie tłumaczą tym, że dzieci są wcześniej fizycznie i psychicznie gotowe na seks! Im więcej dewiacji toleruje państwo, tym większe skrajności dają znać o sobie. W sprawie homoseksualistów radzę nie kombinować tylko odwołać się do zdrowego rozsądku i swoich prawdziwych odczuć. Uważam to za nienaturalne, nieetyczne i nieestetyczne. Homoseksualiści wzbudzają we mnie odrazę i złość ale tylko wtedy gdy paradują w marszach po ulicach publicznie demonstrując swą odmienność i żądają nie wiem czego.

00


wn ~wn (Gość)08.02.2013 09:51

Wolałbym żeby koło mnie mieszkali zoofile , to może mój pies by też nie był taki smutny.

00


Imię Imięranga08.02.2013 09:36

"Tartu" napisał(a):
Ale przecież teraz osobom homoseksualnym nie zabiera się ich dzieci biologicznych, czyli teoretycznie no i praktycznie dzieci są wychowywane w takich związkach w Polsce.
Ktoś sprawdza i czy są zgłoszenia, że taki dzieci są źle wychowywane itp ???


Proszę bardzo.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/36178-co-grozi-dzieciom-wychowanym-przez-homoseksualistow-miazdzacy-raport-amerykanskiego-socjologa

00


Mała Małaranga08.02.2013 08:36

"mark123" napisał(a):
Nie oszukujmy się generalnie chodzi o związki gejów.A ja mam znajomego który lubi kozy , koleżanka lubi capa.A co z związkami 2+1,Jak nie zalegalizujemy to cała Europa nas wyśmieje.


Czyli uważasz, że homoseksualizm jest tym samym co zoofilia, itp.?? Gratuluję...

"Al-Bundy" napisał(a):
Niech tam sobie mogą potem dziedziczyć majątek po partnerze. Ale takiego związku nie można nazywać małżeństwem - ta nazwa jest tradycyjnie zarezerwowana dla związku kobiety i mężczyzny, którego celem jest potomstwo. Poza tym jestem przeciwny adopcji dzieci przez takie pary. Wychowywanie przez dwóch ojców lub dwie matki NA PEWNO będzie miało wpływ na rozwój i psychikę dziecka - dziecko będzie miało zaburzone postrzeganie kontaktów damsko-męskich i tradycyjnej roli rodziców.


Wyjąłeś mi to z ust:)

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat