- Koncepcja dołożenia wartości dodanej w postaci reklamy Tomaszowa Mazowieckiego, produktu turystycznego na zewnątrz, dlatego organizowaliśmy dni miasta we współpracy z mediami ogólnopolskimi. W tym roku chcielibyśmy ją również zrealizować, dlatego prowadzimy rozmowy z mediami, które również organizują letnie trasy. Rozważamy także zorganizowanie cyklu imprez - mówi Jakub Pietkiewicz pełnomocnik prezydenta miasta:
Dni Tomaszowa co roku odbywały się w czerwcu.
(Strefa FM)
- Kontrole szamb w regionie
- Nowe inwestycje w obrębie Pilicy i Zalewu Sulejowskiego
- Wałęsające się psy w gminie Wolbórz: problem mieszkańców i wyzwanie dla samorządu
- Fundusze europejskie dla województwa łódzkiego
- Wojsko opanowało Bugaj
- Dzień babci w przedszkolu Kubuś Puchatek w Piotrkowie
- Tragedia w szpitalu w Piotrkowie. Pacjentka nie przeżyła, bo odmówiono jej pomocy w szpitalu? [aktualizacja]
- Piotrkowska policja zatrzymała dilera narkotyków
- Prezydent Piotrkowa przekazał wyjątkowy dar na licytację WOŚP