- Koncepcja dołożenia wartości dodanej w postaci reklamy Tomaszowa Mazowieckiego, produktu turystycznego na zewnątrz, dlatego organizowaliśmy dni miasta we współpracy z mediami ogólnopolskimi. W tym roku chcielibyśmy ją również zrealizować, dlatego prowadzimy rozmowy z mediami, które również organizują letnie trasy. Rozważamy także zorganizowanie cyklu imprez - mówi Jakub Pietkiewicz pełnomocnik prezydenta miasta:
Dni Tomaszowa co roku odbywały się w czerwcu.
(Strefa FM)
- Groźny wypadek przy dworcu PKP w Piotrkowie. Mężczyzna po zderzeniu z volkswagenem wpadł w wiatę autobusową
- Konferencja prasowa prezydenta Piotrkowa
- Jesienny koncert w piotrkowskim MOK-u
- 17 mln na Centrum Świętego Mikołaja w Wolborzu
- Dzień Pracownika Socjalnego. Statuetki dla MOPR i PCPR w Piotrkowie
- Podsumowali tegoroczną kwestę
- Kto zostanie mistrzem gminy Sulejów?
- Problem mieszkańców bloków w Woli Krzysztoporskiej
- Szukali ciała w dawnym szpitalu