Bełchatów - tylko dobre re:akcje

Tydzień Trybunalski Niedziela, 19 maja 201311
- Chcemy zaskoczyć, chcemy zainteresować, chcemy zaintrygować, chcemy zainspirować. Mamy nadzieję, że coś w tym jest... To produkt, który chcemy sprzedać razem z naszą ofertą. To wizerunek Bełchatowa przez najbliższe kilkanaście, a może nawet kilkadziesiąt lat – mówi prezydent Bełchatowa. Miasto zaprezentowało właśnie nowy unikalny logotyp wraz z hasłem promującym miasto.
foto: A. Stańczykfoto: A. Stańczyk

Rozpoczęła się nowa kampania promująca Bełchatów, charakteryzująca się dynamizmem, energią i aktywnością, kampania prowadzona pod nowym hasłem reklamowym “Bełchatów – tylko dobre re:akcje”. Nowa strategia marketingowa została zaprezentowana lokalnym mediom w poniedziałek, podczas konferencji prasowej zorganizowanej w Urzędzie Miejskim.

Teraz wszelkie działania realizowane pod szyldem marki Bełchatów będą opatrzone logotypem, nowym hasłem reklamowym i spójną szatą graficzną materiałów reklamowych. To efekt prac nad realizowanym przez miasto projektem “Opracowanie strategii marki miasta Bełchatowa związanej z województwem łódzkim”, współfinansowanym w 85% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. W ramach projektu przeprowadzono badania marketingowe, opracowano strategię marki miasta Bełchatowa oraz stworzono system identyfikacji wizualnej miasta składający się z logotypu oraz jednolitej formy graficznej przyjętej dla wszystkich materiałów informacyjno-promocyjnych Bełchatowa.

- Bełchatów jest miastem z dużym potencjałem zarówno gospodarczym, społecznym, jak i kulturalno-sportowym. Jest miastem młodych, ambitnych ludzi, miastem, które bardzo dynamicznie się rozwija i stawia na rozwój. To wszystko sprawia, że Bełchatów potrzebuje profesjonalnej promocji, potrzebuje dobrego, wyrazistego wizerunku. Dlatego też, jak również w celu wzmocnienia pozycji Bełchatowa względem miast konkurencyjnych, podjąłem się opracowania strategii marki miasta oraz stworzenia oryginalnego logotypu Bełchatowa, wyróżniającego nasze miasto spośród innych miast Polski – podkreśla Marek Chrzanowski, prezydent Bełchatowa.

POLECAMY


Zainteresował temat?

3

1


Komentarze (11)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

bezrobotnyzbelka ~bezrobotnyzbelka (Gość)20.05.2013 18:32

Brawo nasz wodzu rządzisz niczym Tusk, co za g. a pracy jak nie nie było tak nie ma bo na kopalni i elektrowni to tylko po rodzinie galeria Olimpia umowy zlecenia za 1 tys zl czyli ot nie jest praca, bielanianka rozwalona galerii brak no i zostały same supermarkety tez umowa zlecenie czyli to nie praca! ale super Bełchatów reakcja ..

00


belchatowianinmllody ~belchatowianinmllody (Gość)20.05.2013 18:31

co za g. a pracy jak nie nie było tak nie ma bo na kopalni i elektrowni to tylko po rodzinie galeria Olimpia umowy zlecenia za 1 tys zl czyli ot nie jest praca, bielanianka rozwalona galerii brak no i zostały same supermarkety tez umowa zlecenie czyli to nie praca! ale super beltow reakacja akcja

00


reakcja ~reakcja (Gość)20.05.2013 14:26

co to znaczy: RE:AKCJE? zwłaszcza intersuje mnie RE?

00


to dziwne ~to dziwne (Gość)20.05.2013 13:28

Widzę, że ktoś w urzędzie w dziale promocji wrócił ze szkolenia o "brendzie" i stąd ten bełkot o mieście jako produkcie. A tak swoją drogą to sądziałam, że sprawa identyfikacji miasta jest już ustalona wszak przy wjeździe wita nas informacja o patronie błogosławionego JP2. to rozumiem, że ten logotyp "produktu" jest kompatybilny z tym wyborem patrona miasta?

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga19.05.2013 23:28

"tutaj" napisał(a):
Firma Sanyo, zanim zainstalowała swój znak, przeprowadziła badania w stu kilkudziesięciu krajach (językach), żeby pozbyć się niebezpieczeństwa, że w języku któregoś z ewentualnych odbiorców nazwa może się źle kojarzyć.

Podobnie było z firmą Mitsubishi, która swój samochód terenowy pajero sprzedaje w Hiszpanii pod nazwą montero, bo wyraz pajero w języku hiszpańskim oznacza onanistę.
Nie przyłożył się np. Ford - nazwa jednego z jego modeli - kuga oznacza w języku chorwackim dżumę.

01


chiński fotograf chiński fotografranga19.05.2013 21:30

"tutaj" napisał(a):
Czego nie można powiedzieć o żarówkach firmy Osram.


W swoim czasie marszałek Józef Piłsudski gościł króla Afganistanu, Ammanullaha Khana. Dostojny przybysz, chcąc przypodobać się swojemu gospodarzowi, przypomniał napis na jednym z warszawskich sklepów i zawołał: "E.Wedel Polonia!" Marszałek nie był dłużny wobec takiej uprzejmości i odparł zręcznie "Tungsram, Osram, Afganistan!"

00


tutaj tutajranga19.05.2013 19:28

Mnie zainteresowało coś innego: że trzeba radosnego i pełnego entuzjazmu tłumaczenia, skąd znak firmowy i co on oznacza. Prawdopodobnie się mylę, ale - czytając ten znak w tekście mam raczej wrażenie, że piszący doznał niespodziewanie czknięcia i stąd ten dwukropek. Bełchatów, ze swoją kopalnią i resztą, nie jest tworem wirtualnym, jak niektóre twory, uznawane za rzeczywiste. Firma Sanyo, zanim zainstalowała swój znak, przeprowadziła badania w stu kilkudziesięciu krajach (językach), żeby pozbyć się niebezpieczeństwa, że w języku któregoś z ewentualnych odbiorców nazwa może się źle kojarzyć. Czego nie można powiedzieć o żarówkach firmy Osram.

00


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)19.05.2013 18:36

Cytuję:
Miasto zaprezentowało właśnie nowy unikalny logotyp wraz z hasłem promującym miasto.


Cytuję:
Logotyp uzupełnia nowe hasło reklamowe “Bełchatów - tylko dobre re:akcje”.


Łoł! Zaprezentowali hasło reklamowe i logotyp. Hasło i logotyp powstały dzięki dofinansowaniu UE (jak wszystko obecnie zresztą...).
To zapewne jest logotyp na miarę naszych czasów i możliwości. Teraz będą tym logotypem otwierać oczy niedowiarkom. Nawet nie chcę sobie wyobrażać, co oni mogą jeszcze tym logotypem zrobić... :)

00


vvd ~vvd (Gość)19.05.2013 13:40

"Piotr" napisał(a):


A to przepraszam.

00


Piotr Piotrranga19.05.2013 13:14

"vvd" napisał(a):
Mają pieniądze to mogą sobie działać.


Wejdz na strony BIP Piotrkowa i Bełchatowa odszukaj zakładki "Budżet" i porównaj.
Bełchatów: ok 172mln planowanego dochodu a PT-city 336mln jako gmina plus 100mln jako powiat.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat